Napraw swój sprzęt Apple

Doświadczeni technicy, sprzęt zastępczy, wygodne formy realizacji zlecenia i pełna historia serwisowa to tylko kilka powód, dla których warto wybrać Serwis Lantre. Od lat pracujemy ze sprzętem Apple, zyskując zaufanie klientów, przede wszystkim profesjonalistów i firm z różnych branż. W serwisie Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple masz pewność, że oddajesz swój sprzęt w najlepsze ręce.

Świętujemy otwarcie punktu serwisowego w Warszawie!

Od niedawna możesz nas znaleźć nie tylko online, ale i stacjonarnie – przy ul. Łuckiej w Warszawie. W związku z otwarciem punktu serwisowego, mamy dla Ciebie sporo niespodzianek! Przez cały tydzień (8-14.01) na naszym profilach na Facebooku i Instagramie będziemy dzielić się z poradami odnośnie dbania o sprzęt, przygotowaliśmy też specjalną ofertę na usługi serwisowe oraz konkurs, w którym do wygrania są m.in. vouchery serwisowe czy AirPodsy.

 

Sprawdź szczegóły poniżej:

Oferta specjalna - Lantre Serwis

Potrzebujesz wyczyścić swój sprzęt, chcesz go zdiagnozować lub skorzystać z usługi konfiguracji czy wsparcia w zakresie oprogramowania? Przetestuj nasz serwis i skorzystaj z 50% zniżki na zgłoszoną usługę.


Zepsuł Ci się MacBook? W Serwisie Lantre zajmą się nim najlepsi eksperci. Zgłoś naprawę do końca stycznia, a my dodatkowo i bezpłatnie wykonamy w ramach tej naprawy także pełne SPA Twojego urządzenia.


Oferta obowiązuje w dniach 8-31.01.2024 r.

Szczegóły i regulamin promocji znajdziesz TUTAJ.

Weź udział w konkursie na Facebooku lub Instagramie

Konkursy zakończyły się 14.01.2024. 

Wyniki zostaną opublikowane w formie posta na Facebooku oraz relacji na Instragramie do dni 21.01.2024r. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział i wspólną zabawę.

Jesteś klientem biznesowym i masz konto serwisowe?

Zaloguj się i przeglądaj historię napraw online.

Cennik iPhone

Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy możesz sprawdzić orientacyjny koszt części lub usługi, korzystając z przygotowanej wyszukiwarki.
Sprawdź, ile wyniesie Twoja naprawa:

Model urządzenia / Nazwa części lub usługi
Cena brutto

*Rear System - tylna część urządzenia zawierająca płytę główną, baterię oraz tylną obudowę.
*W urządzeniach iPad oraz Apple Watch nie ma możliwości wymiany samej baterii. W przypadku jej znacznego zużycia, jest możliwa wymiana całego urządzenia w obniżonej kwocie. Skontaktuj się z serwisem, aby uzyskać więcej informacji.
*Podane ceny są orientacyjne i mogą różnić się w zależności od stopnia uszkodzenia urządzenia. Wymienione kwoty są wartościami brutto. Lantre zastrzega sobie prawo do ich zmian.

Serwis iPhone

Wyłącz Find My iPhone przed dostarczeniem urządzenia, w przeciwnym razie nie będziemy mogli wykonać naszej pracy.

Wyłącz Find My iPhone przed dostarczeniem urządzenia, w przeciwnym razie nie będziemy mogli wykonać naszej pracy.

Dlaczego warto wybrać Serwis Lantre?

W serwisie Lantre skorzystasz nie tylko z profesjonalnej naprawy, ale i doradztwa. Nasza oferta obejmuje kompleksowy serwis urządzeń Apple. Chętnie pomożemy Ci również z konfiguracją, powiemy, jak zadbać o sprzęt lub jak optymalnie wykorzystać jego możliwości. Serwis Lantre to miejsce, w którym rozwiązujemy wszelkie problemy z produktami takimi jak iPhone, iPad, Apple Watch, akcesoria i komputery Mac.

 

Naprawa produktu Apple nie musi być stresującym doświadczeniem - nasi specjaliści zadbają o to, aby cały proces przebiegł szybko i sprawnie!

Różne opcje naprawy

Ty decydujesz jakich części mamy użyć do naprawy – czy autoryzowane, a tym samym droższe, czy nieautoryzowane. O każdej z opcji możesz porozmawiać z naszym technikiem, który doradzi najkorzystniejsze rozwiązanie.

Elastyczne finansowanie

U nas sfinansujesz naprawę jak chcesz - płacąc za nią na miejscu lub rozkładając koszty na dogodne raty.

Pełna historia napraw

Udostępniamy panel klienta, z pełną historią serwisową oraz możliwością porozmawiania na chacie z dedykowanym technikiem. W panelu możesz również śledzić bieżący status naprawy swojego sprzętu.

Wygodna realizacja naprawy

Możesz skorzystać z usługi “door to door” bez wychodzenia z domu (odbiór i dostarczenie przez firmę kurierską), przynieść sprzęt samodzielnie do serwisu lub zamówić wizytę technika u siebie.

Wiedza i doświadczenie

Nasi technicy to najlepsi specjaliści na rynku, od lat pracujący ze sprzętem Apple.

Całe portfolio Apple

Doskonale znamy całą gamę produktów Apple, dlatego naprawisz u nas każdy sprzęt od iMaca po AirPodsy.

Sprzęt zastępczy

Na czas naprawy oferujemy możliwość wypożyczenia sprzętu zastępczego.

Wygoda dla firm

Zadbamy o firmowy sprzęt zgodnie z Twoim harmonogramem – konserwacja czy naprawa na miejscu w biurze, ze sprzętem zastępczym na czas zabiegu, to wygodna opcja dla Twojej firmy.

Umów się na serwis swojego sprzętu!

Korzystając z kalendarza spotkań akceptujesz warunki polityki prywatności spotkań z Lantre.

Dokumenty

Formularz zlecenia serwisowego Formularz zlecenia serwisowego

Formularz zgłoszenia naprawy – wzór

Regulamin Serwisu Regulamin Serwisu

Regulamin serwisu

FAQ

Rejestracja zlecenia, wysłanie produktów do naprawy

Zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi mogą skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie [link tutaj]. Jeśli jednak wolisz przekazać urządzenie osobiście, zachęcamy do wizyty w naszym punkcie mieszczącym się w Fabryce Norblina (Żelazna 51/53 Warszawa) lub Falentach Nowych (Droga Hrabska 6/20 Falenty Nowe).

Oczywiście. Zajmujemy się naprawą wszystkich sprzętów Apple niezależnie od miejsca ich zakupu.

Średni czas realizacji zleceń serwisowych to od 2 do 7 dni roboczych. Czas naprawy może ulec zmianie w zależności od dostępności części oraz sposobu dostarczenia urządzenia do naszego serwisu.

Tak - uznajemy wszystkie programy serwisowe realizowane przez Apple.

Po otrzymaniu od nas listu przewozowego zapakuj sprzęt w taki sposób, aby bezpiecznie został on dostarczony do punktu docelowego. Zalecamy wykorzystanie oryginalnego opakowania oraz dodatkowej ochrony w postaci pudełka kartonowego i/lub folii bąbelkowej.

W przypadku zgłoszeń gwarancyjnych nie będą wymagane od Ciebie żadne dokumenty. W przypadku realizacji zleceń z tytułu Service Pack bądź rękojmi wymagane jest dołączenie dowodu zakupu produktu.

Nie. Natomiast jeśli uważasz, że usterka może być powiązana z jednym z akcesoriów zalecamy ich dołączenie do urządzenia.

Możemy odesłać naprawione urządzenie na dowolny adres, o ile zostaniemy o tym poinformowani jeszcze przed przygotowaniem urządzenia do wysyłki. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: serwis@lantre.pl

Jest to możliwe pod warunkiem, że dane tej osoby zostaną wskazane podczas rejestracji zlecenia, bądź po dostarczeniu nam upoważnienia pisemnego z danymi tej osoby (imię, nazwisko, numer dokumentu tożsamości). W tej sytuacji wymagana będzie weryfikacja z dokumentem tożsamości.

Finanse

Akceptujemy płatności gotówką, kartą oraz przelewem.

Domyślnie dokumentem sprzedaży usługi jest paragon. Na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT.

Tak. Oferujemy dogodne warunki finansowania naszych usług.

Niestety, nie oferujemy Tax Free na nasze usługi serwisowe.

Sprzęt zastępczy

Jeżeli urządzenie objęte jest usługą Service Pack, oferujemy sprzęt zastępczy, jeżeli klient zadeklaruje taką potrzebę. Jeśli jednak nie posiadasz wykupionego pakietu, możemy zaoferować Ci odpłatne użyczenie sprzętu zastępczego. Zapytaj o szczegóły kontaktując się z serwisem.

Procesowania Twojego zlecenia

Aktualny status zlecenia sprawdzisz na dedykowanej stronie, do której łącze znajdziesz w zakładce Serwis.

W przypadku niektórych usterek Apple przewiduje wysłanie sprzętu do ich Centrum Naprawczego w celu wykonania dodatkowych czynności diagnostycznych oraz przeprowadzenia ewentualnych napraw bezpośrednio przez producenta. Proces ten może potrwać od 3 do 6 dni roboczych.

Jeśli zgłaszasz naprawę za pośrednictwem naszego formularza wpisz swoje uwagi w polu „Informacje dodatkowe”. Jeśli zlecenie zostało zarejestrowane stacjonarnie w jednym z naszych salonów, skontaktuj się z nami mailowo na adres: serwis@lantre.pl lub telefonicznie pod numerem: 539 997 095

Gwarancja

Apple udziela 12 miesięcznej gwarancji na swoje produkty.

Informacje o statusie gwarancji swojego urządzenia możesz zweryfikować na stronie: https://checkcoverage.apple.com/?locale=pl_PL

Nie. Do naszego serwisu przyjmujemy wszystkie urządzenia – gwarancyjne oraz pogwarancyjne.

icon round icon round

Serwis iPhone - Twój iPhone wymaga naprawy?

Twój iPhone zaczął się samoistnie wyłączać? A może zauważyłeś spadek wydajności, pojawiły się problemy z baterią, ekranem, aparatem lub innymi funkcjami? Gdy naprawa iPhone jest konieczna, nasz serwis jest rozwiązaniem dla Ciebie. 

Serwis Lantre to profesjonalne centrum obsługi i napraw telefonów Apple. Wymiana baterii, wyświetlacza, aparatów czy całej obudowy iPhone nie stanowi problemu. Wykwalifikowani i doświadczeni technicy przeprowadzą dokładną diagnozę smartfonu Apple, a serwis zajmie się naprawą zidentyfikowanych usterek przywracając sprzęt do pełnej sprawności.

Poniżej znajdziesz zakres usług, które świadczy iPhone serwis w Lantre.

Wymiana baterii iPhone

Zaleca się wymianę baterii w iPhone w sytuacjach, gdy zauważysz spadek jej kondycji poniżej 80% i znaczne skrócenie czasu działania telefonu. Ponadto, kiedy uszkodzona bateria nie jest gotowa na szczytowy pobór mocy, w związku z czym mogą pojawiać się problemy z wydajnością telefonu. 

Aby skorzystać z wymiany baterii, niezbędne jest, aby pozostałe funkcje iPhone działały prawidłowo. Zanim przystąpimy do wykonania usługi, nasi eksperci przeprowadzą diagnostykę sprzętu testując poprawność działania pozostałych podzespołów.

W sytuacji, gdy urządzenie jest uszkodzone mechanicznie, np. posiada rozbity ekran czy szklaną obudowę, przed wymianą baterii przedstawimy dodatkową ofertę ze szczegółową wyceną.

Wymiana baterii iPhone jest możliwa, gdy uszkodzona bateria:

  • uniemożliwia uruchomienie telefonu,
  • wymusza częste ładowanie urządzenia,
  • doprowadza do samoistnych wyłączeń telefonu w trakcie np. robienia zdjęć,
  • sprawia, że telefon błędnie wyświetla informacje dotyczące stanu jej naładowania.

Wymiana baterii iPhone jest niemożliwa w sytuacjach, gdy:

  • telefon jest uszkodzony mechanicznie, co uniemożliwia wymianę części,
  • telefon ma aktywną blokadę iCloud,
  • telefon nosi ślady zalania cieczą,
  • telefon posiada nieoryginalne części,
  • telefon działa nieprawidłowo lub się nie włącza.

Wymiana wyświetlacza iPhone

Wymiana wyświetlacza iPhone jest konieczna głównie w przypadku mechanicznego uszkodzenia. Pęknięcia, głębokie rysy czy ukruszenia mocno wpływają na czytelność i poprawne funkcjonowanie ekranu, dlatego warto rozważyć jego wymianę.

Oto sytuacje, w których wymiana wyświetlacza w iPhone jest zalecana:

  • ekran iPhone posiada widoczne i wyczuwalne pęknięcia i stłuczenia, które wpływają na komfort użytkowania telefonu,
  • telefon nie reaguje na dotyk,
  • wyświetlany obraz pokazuje nieprawidłowe kolory, plamy i inne niepożądane efekty,
  • ekran jest ciemniejszy niż zwykle lub niektóre jego partie są gorzej podświetlone,
  • ekran nie odczytuje dotyku prawidłowo lub nawet bez interakcji z palcem reaguje na dotyk w sposób nieprzewidywalny.

Wymiana wyświetlacza w iPhone nie jest możliwa w następujących sytuacjach:

obudowa smartfonu jest mechanicznie uszkodzona, zawilgocona lub ma ślady zalania,

  • urządzenie nie działa poprawnie,
  • smartfon ma aktywną blokadę iCloud,
  • iPhone posiada nieoryginalne części,
  • smartfon ma „spuchniętą” baterię,
  • urządzenie się nie uruchamia.

Wymiana Aparatu iPhone

Jeśli aparat w iPhone nie działa poprawnie, co wpływa na jakość robionych zdjęć i filmów, konieczna jest jego wymiana. 

Oto sytuacje, w których wymiana aparatu iPhone’a jest zalecana: 

  • aparat robi wyraźnie gorsze zdjęcia niż dotychczas,
  • zdjęcia są zbyt ciemne lub zbyt jasne,
  • aplikacja Aparat się zacina, zawiesza lub wyłącza,
  • po włączeniu aplikacji Aparat, ekran telefonu jest czarny,
  • obraz po uruchomieniu aparatu drży, zacina się, jest rozmazany, rozpikselowany,
  • aparat nie ustawia ostrości.

Wymiana aparatu w iPhone nie jest możliwa, gdy:

  • jego obudowa jest uszkodzona mechanicznie lub niekompletna,
  • ma aktywną blokadę iCloud,
  • ma „spuchniętą” baterię,
  • smartfon ma uszkodzoną płytę główną,
  • telefon posiada nieoryginalne części,
  • urządzenie nie działa poprawnie lub się nie uruchamia.

Rear System iPhone

Wymiana tzw. Rear System iPhone, czyli tylnej obudowy wraz z kompletem podzespołów poza wyświetlaczem i tylnymi aparatami obejmuje demontaż, usuwanie uszkodzonych elementów, instalacje nowych, składanie, testowanie i wydanie właścicielowi.

Wymiana Rear System iPhone jest możliwa, gdy:

  • telefon ma uszkodzoną obudowę,
  • telefon ma problemy z zasięgiem,
  • obudowa telefonu była zalana,
  • telefon się nie uruchamia,
  • nie działa czytnik Touch ID.

Z wymiany Rear System iPhone nie można skorzystać, gdy:

  • włączona jest blokada iCloud,
  • smartfon został poddany nieautoryzowanym modyfikacjom
  • telefon nie jest kompletny,
  • numer seryjny jest nieczytelny.

Serwis MacBook

Serwis MacBook jest zalecany w sytuacjach, gdy komputer lub jego elementy są fizycznie uszkodzone, lub nie działa poprawnie. Awaria MacBooka może przejawiać się na wiele sposobów – komputer ma problemy z wydajnością, samoistnie się wyłącza, jego ekran miga, klawiatura lub gładzik reagują z opóźnieniem, a złącza nie rozpoznają nowych urządzeń lub są nieaktywne.

Serwis Lantre to profesjonalne centrum naprawy laptopów Apple. Wykwalifikowani i doświadczeni technicy przeprowadzą dokładną diagnozę MacBooka, a serwis zajmie się naprawą zidentyfikowanych usterek przywracając sprzęt do pełnej sprawności.

W dalszej części znajdziesz zakres usług, które świadczy nasz serwis Mac komputerów.

Wymiana baterii MacBook

Wymiana baterii MacBooka jest konieczna, gdy zauważysz któryś z poniższych sygnałów:

  • szybkie rozładowywanie się baterii,
  • laptop wyłącza się niespodziewanie, gdy poziom baterii wskazuje na dalszą pracę,
  • kondycja baterii jest poniżej normy,
  • błędne odczyty stanu naładowania,
  • „puchnięcie” baterii.

Wymiana wyświetlacza MacBook

Wymiana wyświetlacza MacBooka jest zalecana w sytuacjach, gdy ekran ulegnie mechanicznemu uszkodzeniu lub zauważysz problemy z wyświetlaną treścią.

Poniżej sygnały, które wskazują na konieczność wymiany wyświetlacza w laptopie Mac:

  • ekran jest pęknięty, stłuczony lub mocno zarysowany,
  • na ekranie wyświetlają się pionowe lub poziome linie, widoczne są plamy, migotanie, zmiana kolorów,
  • nie działa podświetlenie ekranu,
  • nagły spadek jasności ekranu,
  • pojawia się nierównomierne podświetlenie w różnych obszarach ekranu.

Wymiana klawiatury lub gładzika

Wymiana klawiatury lub gładzika w MacBooku jest konieczna, gdy części te ulegną uszkodzeniu lub przestaną działać poprawnie.

Poniżej kilka scenariuszy, które mogą wskazywać na konieczność wymiany tych elementów:

  • klawisze są mechanicznie uszkodzone lub wypadły, wymagają mocniejszego wciśnięcia,
  • komputer nie reaguje na wciśnięcia klawiszy,
  • komputer rejestruje naciśnięcia klawiszy, choć nie doszło do ich dotknięcia,
  • klawisze, po naciśnięciu, nie „odbijają”,
  • gładzik nie reaguje na dotyk lub reaguje niewłaściwie,
  • gładzik wykonuje ruchy, których nie wykonałeś,
  • ruchy na gładziku są przerywane, nie działają dokładnie.

Wymiana płyty głównej

Płyta główna MacBooka jest sercem komputera, które odpowiada za jego poprawne działanie. Posiada wlutowane poszczególne podzespoły laptopa, takie jak procesor, pamięć RAM czy dysk SSD. Dlatego w sytuacji nieprawidłowej pracy MacBooka, konieczna może być jej wymiana. 

Poniżej kilka sytuacji, w których należy wymienić płytę główną w laptopie Apple:

  • zalanie komputera lub uszkodzenie mechaniczne,
  • występują problemy z poprawnym działaniem elementów takich jak procesor, pamięć RAM, karta graficzna, dysk SSD,
  • uszkodzenie w wyniku zwarcia instalacji elektrycznej.

Serwis iPad

Tablet iPad jest urządzeniem niezwykle trudnym w demontażu. Jego wszystkie elementy konstrukcyjne są klejone. Dlatego naprawa tabletu polega na odłączeniu i odklejeniu przewodów i podzespołów, a następnie odtworzeniu powyższego procesu. Specjaliści realizujący serwis iPad w Lantre posiadają specjalistyczne narzędzia, wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu takich czynności i w razie uszkodzenia tabletu Apple, gwarantują naprawę na najwyższym poziomie.

Wymiana urządzenia iPad

Wymiana urządzenia iPad jest możliwa w przypadku problemów z poprawnym działaniem tabletu lub w wyniku mechanicznych uszkodzeń urządzenia. 

Wymiana iPada jest zalecana w następujących sytuacjach:

  • urządzenie uległo fizycznym uszkodzeniom takim jak np. usterki ekranu, pęknięta obudowa,
  • ekran urządzenia ma problem z wyświetlaniem obrazu,
  • bateria tabletu nie działa poprawnie lub się nie ładuje,
  • urządzenie ma problemy komunikacyjne dotyczące Wi-Fi, Bluetooth oraz sieci GSM w przypadku opcji GPS+Cellular,
  • nie działają aparaty.

Wymiana urządzenia iPad jest niemożliwa, gdy:

  • posiada aktywną blokadę iCloud,
  • urządzenie jest niekompletne,
  • płyta główna iPada jest uszkodzona mechanicznie,
  • numer seryjny jest nieczytelny.

Serwis Apple Watch

Serwis Apple Watch w Lantre obejmuje różne rodzaje napraw zegarka Apple Watch, zarówno dotyczące uszkodzeń mechanicznych, jak i problemów z jego poprawnym działaniem. Nasz profesjonalny serwis zlokalizuje usterkę Apple Watcha, przeprowadzi ekspertyzę i wykona usługę zachowując najwyższe standardy.  

Wymiana urządzenia Apple Watch

Wymiana urządzenia Apple Watch jest możliwa w różnych sytuacjach związanych z niepoprawnym działaniem poszczególnych elementów, np. Digital Crown czy ekranu oraz w wyniku fizycznych uszkodzeń całego zegarka lub jego części.

Oto sytuacje, w których możliwa jest wymiana urządzenia Apple Watch:

  • Watch jest uszkodzony mechanicznie (stłuczenia, pęknięcia, wygięcia, uderzenia),
  • ekran, bateria i inne moduły (np. mikrofon, głośnik) działają niepoprawnie,
  • zegarek był zalany,
  • urządzenie nie uruchamia się.

Poniżej sytuacje, w których wymiana urządzenia Apple Watch jest niemożliwa:

  • zegarek nie jest kompletny,
  • numer seryjny jest nieczytelny
  • urządzenie zostało poddane nieautoryzowanym modyfikacjom
  • urządzenie ma aktywną blokadę iCloud.

Zapraszamy do naszego punktu stacjonarnego

Jeżeli masz dodatkowe pytania, chcesz przyjść ze swoim sprzętem lub skontaktować się z nami, to jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00:

Telefonicznie: +48 539 997 095

Mailowo: serwis@lantre.pl

Adres: ul. Łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa