Plan ochrony dla urządzeń Apple
Czym jest Service Pack?
Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu, nawet do 36 miesięcy od daty zakupu.
Service Pack powstał aby oszczędzić czas klientów Lantre, których sprzęt wymaga serwisu, a także zapewnić im maksymalny komfort działania w trakcie prowadzenia prac serwisowych dzięki dostarczeniu sprzętu zastępczego Apple’a, umożliwiającego kontynuowania wcześniej wykonywanych czynności.
Zakres usługi:
- Wzbogacenie zakresu gwarancji podstawowej
- Naprawa sprzętu w autoryzowanych serwisach Apple’a na terenie Polski
- Realizacja door to door - bezpłatny transport od i do klienta
- Pełna obsługa zlecenia serwisowego bez konieczności poświęcania czasu
- Wydanie sprzętu zastępczego na czas naprawy
- Protokół serwisowy potwierdzający zakres przeprowadzonych prac
- Elektroniczna aktywacja na podstawie numeru seryjnego urządzenia
- Możliwość zakupu usługi w ciągu 12 miesięcy od daty nabycia sprzętu
- Możliwość przeniesienia Pakietu na nowego nabywcę
Co wyróżnia Service Pack?
Naprawa sprzętu odbywa się zawsze w autoryzowanych serwisach.
Dzięki stałej współpracy z autoryzowanymi serwisami Apple’a, klient może mieć pewność, że wszystkie naprawy zostaną przeprowadzone w sposób profesjonalny, a także należycie udokumentowany odpowiednim protokołem.
Elastyczność
Każdy znajdzie coś dla siebie.
Pakiety Service Pack zostały dobrane w taki sposób, aby każdy klient mógł wybrać coś dla siebie – od krótszego okresu i uzupełnienia gwarancji podstawowej, aż po 3 letnie plany usługi serwisowej, dla wymagających, nieakceptujących kompromisów użytkowników, potrzebujących komfortu ciągłości pracy w przypadku awarii i pełnej obsługi zgłoszenia serwisowego. Każdy Pakiet może być przeniesiony na nowego nabywcę, a naprawy będą realizowane na podstawie wydanego wcześniej certyfikatu – dzięki takiemu rozwiązaniu Klient posiada istotny argument w momencie sprzedaży sprzętu.
Ceny pakietów są adekwatne do okresu świadczenia usługi oraz rodzaju urządzenia, którego dotyczą – im krótszy okres, tym niższa cena. Service Pack stanowi również znakomitą alternatywę cenową dla produktu Apple Care, czyniąc go jednym z najchętniej wybieranych produktów komplementarnych przez klientów Lantre.