Formy dostawy.
Dostawa jest darmowa przy zamówieniach o wartości co najmniej 500 zł. Wysyłki realizujemy na terenie Polski. Możesz wybrać odbiór osobisty w jednym z dostępnych punktów, dostawę kurierem lub do paczkomatu.


Poznaj nasze formy dostawy


Odbiór osobisty
Czas dostawy do punktu:
1 dzień roboczy
Koszt:
Zamówiony u nas towar możesz odebrać osobiście w punkcie odbioru osobistego, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.


InPost Kurier
Czas dostawy do punktu:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł
Informacje dodatkowe:
Max. kwota pobrania: 5 000 zł
Śledź przesyłkę:


InPost Paczkomat 24/7
Czas dostawy do punktu:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 9 zł
Przesyłka pobraniowa: 9 zł
Informacje dodatkowe:
Max. waga paczki: 25 kg
Max. wymiary paczki: 41 x 38 x 64 cm
Metoda InPost Paczkomat 24/7 jest niedostępna dla produktów z kategorii iMac
Śledź przesyłkę:


Kurier DHL
Czas dostawy do punktu:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł
Informacje dodatkowe:
Max. kwota pobrania: 6 000 zł
Śledź przesyłkę:


Kurier DPD
Czas dostawy do punktu:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł
Informacje dodatkowe:
Max. kwota pobrania: 15 000 zł
Śledź przesyłkę:
Dostępne punkty odbioru osobistego
Lantre Showroom – Fabryka Norblina
ul. Żelazna 51/53
00-841 Warszawa
Kontakt
tel: (+48) 662 844 584
e-mail: fabrykanorblina@lantre.com
Biuro handlowe – Falenty Nowe
ul. Droga Hrabska 6/20
05-090 Falenty Nowe
Kontakt
tel: (+48) 22 100 25 25
e-mail: sklep@lantre.pl
FAQ
Przewidywany czas dostawy dla wybranych produktów zawsze podajemy na karcie produktu oraz w koszyku. Standardowo, w przypadku produktów dostępnych w magazynie, wynosi on od 1 do 2 dni roboczych i oznaczony jest jako "Najszybciej u Ciebie". Czas ten obejmuje zarówno przygotowanie paczki, jak i jej dostawę. Domyślnie prezentujemy najszybszy możliwy termin dostawy, dostępny dla wybranej formy wysyłki. Najdokładniejszy czas dostawy zobaczysz w koszyku po wyborze preferowanej metody wysyłki. O postępach realizacji zamówienia poinformujemy Cię mailowo – otrzymasz powiadomienie, gdy paczka zostanie przygotowana do wysyłki oraz gdy zostanie wysłana.
Jeśli zamówisz kilka produktów o różnych czasach dostawy, w pierwszej kolejności wyślemy te, które mogą zostać dostarczone najszybciej. Dodatkowo skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o terminie wysyłki kolejnej paczki.
Kurier podejmie próbę doręczenia Twojej przesyłki dwukrotnie. Jeśli dostawa nie powiedzie się, paczka zostanie zwrócona do nadawcy. W przypadku InPost Paczkomat przesyłka będzie czekać w paczkomacie przez 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia SMS-em. Jeśli nie odbierzesz jej w tym czasie, zostanie zwrócona do nadawcy.
Gdy tylko paczka zostanie przekazana kurierowi, możesz śledzić jej status na stronie wybranego przewoźnika. Wystarczy, że klikniesz w link zawarty w e-mailu z powiadomieniem o wysyłce zamówienia.
Jeśli wybierzesz odbiór osobisty jako formę dostawy, zamówienie będzie można odebrać w godzinach pracy wybranego punktu. Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko zamówienie zostanie przygotowane do odbioru.
Zamówienia złożone na naszej stronie realizujemy zgodnie z deklarowanymi czasami dostawy. Jeśli jednak zależy Ci na wysyłce i dostawie w innym terminie, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia lub skontaktuj się z naszą infolinią.
Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania...
Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: (+48) 22 100 25 55 lub prześlij wiadomość na adres e-mail: sklep@lantre.pl.