Formy dostawy.

Dostawa jest darmowa przy zamówieniach o wartości co najmniej 500 zł. Wysyłki realizujemy na terenie Polski. Możesz wybrać odbiór osobisty w jednym z dostępnych punktów, dostawę kurierem lub do paczkomatu.

Poznaj nasze formy dostawy

Odbiór osobisty

Czas dostawy do punktu:

1 dzień roboczy

 

Koszt:

Zamówiony u nas towar możesz odebrać osobiście w punkcie odbioru osobistego, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.

InPost Kurier

Czas dostawy do punktu:

1-2 dni robocze

 

Koszt:

0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł

 

Informacje dodatkowe:

Max. kwota pobrania: 5 000 zł

 

Śledź przesyłkę:

Śledź przesyłkę INPOST

InPost Paczkomat 24/7

Czas dostawy do punktu:

1-2 dni robocze

 

Koszt:

0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 9 zł
Przesyłka pobraniowa: 9 zł

 

Informacje dodatkowe:

Max. waga paczki: 25 kg
Max. wymiary paczki: 41 x 38 x 64 cm
Metoda InPost Paczkomat 24/7 jest niedostępna dla produktów z kategorii iMac

 

Śledź przesyłkę:

Śledź przesyłkę INPOST

Kurier DHL

Czas dostawy do punktu:

1-2 dni robocze

 

Koszt:

0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł

 

Informacje dodatkowe:

Max. kwota pobrania: 6 000 zł

 

Śledź przesyłkę:

Śledź przesyłkę DHL

Kurier DPD

Czas dostawy do punktu:

1-2 dni robocze

 

Koszt:

0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł

 

Informacje dodatkowe:

Max. kwota pobrania: 15 000 zł

 

Śledź przesyłkę:

Śledź przesyłkę DPD

Dostępne punkty odbioru osobistego

Lantre Showroom – Fabryka Norblina

ul. Żelazna 51/53

00-841 Warszawa

Kontakt

tel: (+48) 662 844 584

e-mail: fabrykanorblina@lantre.com

Biuro handlowe – Falenty Nowe

ul. Droga Hrabska 6/20

05-090 Falenty Nowe

Kontakt

tel: (+48) 22 100 25 25

e-mail: sklep@lantre.pl

FAQ

Przewidywany czas dostawy dla wybranych produktów zawsze podajemy na karcie produktu oraz w koszyku. Standardowo, w przypadku produktów dostępnych w magazynie, wynosi on od 1 do 2 dni roboczych i oznaczony jest jako "Najszybciej u Ciebie". Czas ten obejmuje zarówno przygotowanie paczki, jak i jej dostawę. Domyślnie prezentujemy najszybszy możliwy termin dostawy, dostępny dla wybranej formy wysyłki. Najdokładniejszy czas dostawy zobaczysz w koszyku po wyborze preferowanej metody wysyłki. O postępach realizacji zamówienia poinformujemy Cię mailowo – otrzymasz powiadomienie, gdy paczka zostanie przygotowana do wysyłki oraz gdy zostanie wysłana.

Jeśli zamówisz kilka produktów o różnych czasach dostawy, w pierwszej kolejności wyślemy te, które mogą zostać dostarczone najszybciej. Dodatkowo skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o terminie wysyłki kolejnej paczki.

Kurier podejmie próbę doręczenia Twojej przesyłki dwukrotnie. Jeśli dostawa nie powiedzie się, paczka zostanie zwrócona do nadawcy. W przypadku InPost Paczkomat przesyłka będzie czekać w paczkomacie przez 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia SMS-em. Jeśli nie odbierzesz jej w tym czasie, zostanie zwrócona do nadawcy.

Gdy tylko paczka zostanie przekazana kurierowi, możesz śledzić jej status na stronie wybranego przewoźnika. Wystarczy, że klikniesz w link zawarty w e-mailu z powiadomieniem o wysyłce zamówienia.

Jeśli wybierzesz odbiór osobisty jako formę dostawy, zamówienie będzie można odebrać w godzinach pracy wybranego punktu. Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko zamówienie zostanie przygotowane do odbioru.

Zamówienia złożone na naszej stronie realizujemy zgodnie z deklarowanymi czasami dostawy. Jeśli jednak zależy Ci na wysyłce i dostawie w innym terminie, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia lub skontaktuj się z naszą infolinią.

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania...

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: (+48) 22 100 25 55 lub prześlij wiadomość na adres e-mail: sklep@lantre.pl.