Formy dostawy
Dostawa jest u nas darmowa przy zakupach za min. 500 zł.
Wysyłki realizujemy na terenie Polski, możesz skorzystać z dostawy kurierem, wybrać dostawę do paczkomatu, lub skorzystać z odbioru osobistego w jednym z dostępnych punktów.
Dostępne formy dostawy:


Odbiór osobisty
Czas dostawy do punktu:
1 dzień roboczy
Koszt:
Zamówiony u nas towar możesz odebrać osobiście w punkcie odbioru osobistego, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.


InPost Kurier
Czas dostawy:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 5 000 zł


InPost Paczkomat® 24/7
Czas dostawy:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 9 zł
Przesyłka pobraniowa: nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
Maksymalna waga paczki: 25 kg
Maksymalne wymiary paczki: 41 x 38 x 64 cm


Kurier DPD
Czas dostawy:
1-2 dni robocze.
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł.
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 15 000 zł.


Kurier DHL
Czas dostawy:
1-2 dni robocze.
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł.
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 6 000 zł.


Kurier Lantre Express Warszawa
Czas dostawy:
Ten sam dzień roboczy
Koszt:
Przesyłka standardowa: 25 zł
Przesyłka pobraniowa: niedostępna
Informacje dodatkowe:


Dostępne punkty odbioru osobistego:
Salon Lantre - Fabryka Norblina
ul. Żelazna 51/53,
00-841 Warszawa
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 11.00 - 20.00
Sobota: 11.00 - 20.00
Kontakt:
Tel: +48 662 844 584
Mail: fabrykanorblina@lantre.com
Biuro handlowe - Falenty Nowe
ul. Droga Hrabska 6/20
05-090 Falenty Nowe
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 19.00
Sobota: 11.00 - 19.00
Kontakt:
Tel: +48 22 100 25 55
Mail: sklep@lantre.pl
FAQ
Przewidywany czas dostawy wybranych produktów zawsze prezentujemy na karcie produktu oraz w koszyku i standardowo w przypadku produktów dostępnych w magazynie wynosi od 1 do 2 dni roboczych.
Czas dostawy to czas potrzebny na spakowanie paczki oraz jej dostawę. Jest on zależny od wybranej przez Ciebie formy dostawy oraz miejsca nadania paczki. Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko paczka zostanie przygotowana do wysyłki oraz wysłana.
W przypadku zakupu kilku produktów z różnymi czasami dostawy w pierwszej kolejności zrealizujemy wysyłkę produktów z najszybszym czasem dostawy. Skontaktujemy się także z Tobą, aby poinformować Cię o terminie wysyłki kolejnej paczki.
Kurier dostarczający Twoją przesyłkę podejmuje próbę dostarczenia dwukrotnie. W przypadku braku doręczenia zostanie ona zwrócona do nadawcy.
W przypadku InPost Paczkomat® paczka pozostaje w Paczkomacie® 48h od momentu powiadomienia SMS-em. Jeżeli nie odbierzesz paczki w ciągu 48h zostnie ona zwrócona do nadawcy.
Od momentu przekazania paczki kurierowi możesz śledzić jej status na stronie wybranego przewoźnika. Aby to zrobić, kliknij w link dołączony do powiadomienia mailowego, informującego o wysyłce zamówienia.
W przypadku wyboru odbioru osobistego jako formy dostawy, zamówienie możesz odebrać w godzinach pracy wybranego punktu.
Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko zamówienie zostanie przygotowana do odbioru w wybranym przez Ciebie punkcie.
Zamówienia złożone na naszej stronie realizujemy zgodnie z deklarowanymi czasami dostaw. Jeżeli jednak zależy Ci na wysyłce i dostawie produktu w innym terminie, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia lub skontaktuj się z infolinią.


Jeśli masz dodatkowe pytania...
Jeżeli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami:
Telefonicznie: +48 22 100 25 55
Mailowo: sklep@lantre.pl