Formy dostawy
Dostawa jest u nas darmowa przy zakupach za min. 500 zł.
Wysyłki realizujemy na terenie Polski, możesz skorzystać z dostawy kurierem, wybrać dostawę do paczkomatu, lub skorzystać z odbioru osobistego w jednym z dostępnych punktów.
Dostępne formy dostawy:
Odbiór osobisty
Czas dostawy do punktu:
1 dzień roboczy
Koszt:
Zamówiony u nas towar możesz odebrać osobiście w punkcie odbioru osobistego, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.
Drodzy Klienci, w sobotę (11.01.2025) nie będzie możliwy odbiór osobisty zamówień w naszym biurze w Falentach Nowych. Za utrudnienia bardzo przepraszamy. Biuro Obsługi Klienta pracuje bez zmian.
InPost Kurier
Czas dostawy:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 5 000 zł
Śledź przesyłkę:
InPost Paczkomat® 24/7
Czas dostawy:
1-2 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 9 zł
Przesyłka pobraniowa: 9 zł
Informacje dodatkowe:
Maksymalna waga paczki: 25 kg
Maksymalne wymiary paczki: 41 x 38 x 64 cm
Metoda InPost Paczkomat® 24/7 jest niedostępna dla produktów z kategorii iMac
Śledź przesyłkę:
Kurier DHL
Czas dostawy:
1-2 dni robocze.
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł.
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 6 000 zł.
Śledź przesyłkę:
Kurier DPD
Czas dostawy:
1-2 dni robocze.
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł.
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 15 000 zł.
Śledź przesyłkę:
DPD Pickup
Czas dostawy:
2-3 dni robocze
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 6 500 zł.
Maksymalna waga paczki: 25 kg
Maksymalne wymiary paczki: 40 x 40 x 35 cm
Śledź przesyłkę:
Kurier DPD
Czas dostawy:
1-2 dni robocze.
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł.
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 15 000 zł.
Śledź przesyłkę:
Kurier DHL
Czas dostawy:
1-2 dni robocze.
Koszt:
0 zł dla zamówień powyżej 500 zł.
Przesyłka standardowa: 15 zł
Przesyłka pobraniowa: 15 zł.
Informacje dodatkowe:
Maksymalna kwota pobrania: 6 000 zł.
Śledź przesyłkę:
Kurier Lantre Express Warszawa
Czas dostawy:
Ten sam dzień roboczy
Koszt:
Przesyłka standardowa: 49 zł
Przesyłka pobraniowa: niedostępna
Informacje dodatkowe:
Dostępne punkty odbioru osobistego:
Salon Lantre - Fabryka Norblina
ul. Żelazna 51/53,
00-841 Warszawa
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Sobota: 11.00 - 20.00
Kontakt:
Tel: +48 662 844 584
Mail: fabrykanorblina@lantre.com
Biuro handlowe - Falenty Nowe
ul. Droga Hrabska 6/20
05-090 Falenty Nowe
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 19.00
Sobota 9.00 - 17.00
Drodzy Klienci, w sobotę (11.01.2025) nie będzie możliwy odbiór osobisty zamówień w naszym biurze w Falentach Nowych. Za utrudnienia bardzo przepraszamy. Biuro Obsługi Klienta pracuje bez zmian.
Kontakt:
Tel: +48 22 100 25 55
Mail: sklep@lantre.pl
FAQ
Przewidywany czas dostawy dla wybranych produktów zawsze prezentujemy na karcie produktu oraz w koszyku i standardowo w przypadku produktów dostępnych w magazynie wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Oznaczamy go: "Najszybciej u Ciebie"
Jest to czas potrzebny na spakowanie paczki oraz jej dostawę. Domyślnie prezentujemy czas dostawy w oparciu o najszybszą możliwą do wyboru formę dostawy.
Najbardziej dokładny czas dostawy zobaczysz w koszyku po wyborze preferowanej przez siebie metody dostawy.
Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko paczka zostanie przygotowana do wysyłki oraz wysłana.
W przypadku zakupu kilku produktów z różnymi czasami dostawy w pierwszej kolejności zrealizujemy wysyłkę produktów z najszybszym czasem dostawy. Skontaktujemy się także z Tobą, aby poinformować Cię o terminie wysyłki kolejnej paczki.
Kurier dostarczający Twoją przesyłkę podejmuje próbę dostarczenia dwukrotnie. W przypadku braku doręczenia zostanie ona zwrócona do nadawcy.
W przypadku InPost Paczkomat® paczka pozostaje w Paczkomacie® 48h od momentu powiadomienia SMS-em. Jeżeli nie odbierzesz paczki w ciągu 48h zostnie ona zwrócona do nadawcy.
Od momentu przekazania paczki kurierowi możesz śledzić jej status na stronie wybranego przewoźnika. Aby to zrobić, kliknij w link dołączony do powiadomienia mailowego, informującego o wysyłce zamówienia.
W przypadku wyboru odbioru osobistego jako formy dostawy, zamówienie możesz odebrać w godzinach pracy wybranego punktu.
Powiadomimy Cię mailowo, gdy tylko zamówienie zostanie przygotowana do odbioru w wybranym przez Ciebie punkcie.
Zamówienia złożone na naszej stronie realizujemy zgodnie z deklarowanymi czasami dostaw. Jeżeli jednak zależy Ci na wysyłce i dostawie produktu w innym terminie, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia lub skontaktuj się z infolinią.
Jeśli masz dodatkowe pytania...
Jeżeli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami:
Telefonicznie: +48 22 100 25 55
Mailowo: sklep@lantre.pl