Zwroty i Reklamacje
Zwroty
Na odstąpienie od umowy zakupu i dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą posiadać uszkodzeń ani śladów użytkowania. Dokonując zwrotu, wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
Przykładowy wzór formularza zwrotu znajdziesz poniżej (dokument otworzy się w nowym oknie — pobierz go i wypełnij).
Adres zwrotu:
Lantre
ul. Droga Hrabska 6/20
05-090 Falenty Nowe
Otrzymany produkt należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem 14 dni.
Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi kupujący. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
Jako konsument mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
- pisemnie na adres: Lantre, ul. Droga Hrabska 6/20, 05-090 Falenty Nowe
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lantre.pl
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wysłają Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Reklamacje
Klient będący konsumentem może, według własnego wyboru, skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z uprawnień z tytułu rękojmi.
Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec przedsiębiorców prywatnych.
W przypadku zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o przesłanie wiadomości na adres sklep@lantre.pl z dopiskiem "reklamacje", wraz z datą oraz opisem okoliczności powstania nieprawidłowości, a także wskazaniem żądania klienta dotyczącego sposobu jej naprawienia.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego lub odebrania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.