Zwroty i reklamacje
✔️ nowy, wygodny system zwrotów online ✔️ brak konieczności drukowania formularza ✔️ wybierasz taki sposób wysyłki, jaki preferujesz
✔️ 14 dni na odesłanie produktu od zgłoszenia zwrotu
Na skróty
Zanim dokonasz zwrotu


Czas na zwrot
Masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili odbioru zamówienia.


Zgłoszenie reklamacji
Jeśli zauważyłeś/aś, że zamówiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub uszkodzenie, niezwłocznie daj nam znać, wysyłając na adres: sklep@lantre.pl wiadomość o tytule "reklamacja". Jeżeli jednak zwrócony produkt dotrze do nas w pogorszonym stanie, mamy prawo dokonać odpowiedniego potrącenia od kwoty zwrotu, proporcjonalnie do występujących szkód.


Brak zwrotu słuchawek
Pamiętaj też, że zgodnie z regulaminem, ze względów higienicznych zwrotom nie podlegają słuchawki douszne.
Twój zwrot w 3 krokach


Wybierz sposób, w jaki kupiłeś/aś
produkt
(z logowaniem / bez logowania)


Wypełnij formularz zwrotu


Starannie zapakuj produkt i wyślij
do nas z dopiskiem "ZWROT"
Od tej pory Twoją sprawą zajmie się zespół Lantre.
Będziemy Cię informować na bieżąco o jej postępach.
Wybór przewoźnika oraz koszty wysyłki są po stronie Klienta
Możesz nadać paczkę przez: https://wygodnezwroty.pl/lantre.
Adres do wysyłki
SKLEP INTERNETOWY – LANTRE.PL
ul. Droga Hrabska 6/20
05-090 Falenty Nowe
tel: (+48) 22 100 25 55
Dlaczego warto się logować, robiąc zakupy?


Łatwiej i wygodniej dokonasz zwrotu produktu


Jesteś na bieżąco z aktualnym statusem Twojego zamówienia


Szybciej otrzymasz zwrot środków bezpośrednio na konto
Dlaczego warto podać nam nr przesyłki*?


Będziemy mogli szybciej zrealizować Twoje zgłoszenie
*Pole z numerem przesyłki stanie się aktywne, gdy zatwierdzimy Twoje zgłoszenie.
Produkt wysłany – co teraz?
Czas przetwarzania zwrotu
Sprawdzenie i przetwarzanie zwrotu trwa zwykle 7-10 dni roboczych. O przyjęciu zwrotu powiadomimy Cię mailowo.
Kiedy zwrócimy Ci środki?
Gdy przekażemy zgłoszenie do działu księgowości, zwrot środków może potrwać do kilku dni.
Gdzie otrzymasz zwrot?
Środki otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, możesz skorzystać z gwarancji producenta lub rękojmi – wybór należy do Ciebie.
Możesz skorzystać z rękojmi jako Przedsiębiorca, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą. Rękojmia nie dotyczy spółek z o. o.
Reklamacje można zgłaszać za pomocą formularza dostępnego na naszej stronie internetowej: https://lantre.pl/serwis.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia lub przesyłki z reklamowanym produktem.
Formularz do pobrania: Formularz zwrotu.