Napraw swój sprzęt Apple
Doświadczeni technicy, sprzęt zastępczy, wygodne formy realizacji zlecenia i pełna historia serwisowa to tylko kilka powód, dla których warto wybrać Serwis Lantre. Od lat pracujemy ze sprzętem Apple, zyskując zaufanie klientów, przede wszystkim profesjonalistów i firm z różnych branż. W serwisie Lantre – Autoryzowanego Sprzedawcy Apple masz pewność, że oddajesz swój sprzęt w najlepsze ręce.


Jesteś klientem biznesowym i masz konto serwisowe?
Cennik iPhone
Cennik iPad
Cennik Mac
Cennik Watch
Cennik Akcesoria
Cennik usług serwisowych
Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy możesz sprawdzić orientacyjny koszt części lub usługi, korzystając z przygotowanej wyszukiwarki.
Sprawdź, ile wyniesie Twoja naprawa:
-
iPhone 14 Pro Max
-
Bateria iPhone 14 Pro Max499 zł
-
Wyświetlacz iPhone 14 Pro Max2439 zł
-
Rear-system iPhone 14 Pro Max3399 zł
-
Kamera tył iPhone 14 Pro Max1289 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 14 Pro Max4399 zł
-
iPhone 14 Pro
-
Bateria iPhone 14 Pro499 zł
-
Wyświetlacz iPhone 14 Pro2039 zł
-
Rear-system iPhone 14 Pro3129 zł
-
Kamera tył iPhone 14 Pro1289 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 14 Pro4209 zł
-
iPhone 14 Plus
-
Bateria iPhone 14 Plus499 zł
-
Wyświetlacz iPhone 14 Plus2039 zł
-
Tylne szkło iPhone 14 Plus1229 zł
-
Mid-system iPhone 14 Plus2699 zł
-
Kamera tył iPhone 14 Plus959 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 14 Plus3819 zł
-
iPhone 14
-
Bateria iPhone 14499 zł
-
Wyświetlacz iPhone 141759 zł
-
Tylne szkło iPhone 141229 zł
-
Mid-system iPhone 142469 zł
-
Kamera tył iPhone 14959 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 143459 zł
-
iPhone 13 Pro Max
-
Bateria iPhone 13 Pro Max359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 13 Pro Max1979 zł
-
Rear-system iPhone 13 Pro Max2969 zł
-
Kamera tył iPhone 13 Pro Max1059 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 13 Pro Max3749 zł
-
iPhone 13 Pro
-
Bateria iPhone 13 Pro359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 13 Pro1689 zł
-
Rear-system iPhone 13 Pro2659 zł
-
Kamera tył iPhone 13 Pro1059 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 13 Pro3389 zł
-
iPhone 13
-
Bateria iPhone 13359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 131689 zł
-
Rear-system iPhone 132089 zł
-
Kamera tył iPhone 13939 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 132719 zł
-
iPhone 13 mini
-
Bateria iPhone 13 mini359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 13 mini1369 zł
-
Rear-system iPhone 13 mini1759 zł
-
Kamera tył iPhone 13 mini939 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 13 mini2319 zł
-
iPhone 12 Pro Max
-
Bateria iPhone 12 Pro Max359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 12 Pro Max1979 zł
-
Rear-system iPhone 12 Pro Max2969 zł
-
Kamera tył iPhone 12 Pro Max1059 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 12 Pro Max3749 zł
-
iPhone 12 Pro
-
Bateria iPhone 12 Pro359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 12 Pro1689 zł
-
Rear-system iPhone 12 Pro2659 zł
-
Kamera tył iPhone 12 Pro1059 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 12 Pro3389 zł
-
iPhone 12
-
Bateria iPhone 12359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 121689 zł
-
Rear-system iPhone 122089 zł
-
Kamera tył iPhone 12939 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 122719 zł
-
iPhone 12 mini
-
Bateria iPhone 12 mini359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 12 mini1369 zł
-
Rear-system iPhone 12 mini1759 zł
-
Kamera tył iPhone 12 mini939 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 12 mini2319 zł
-
iPhone SE (3rd gen)
-
Bateria iPhone SE (3rd gen)269 zł
-
Wyświetlacz iPhone SE (3rd gen)899 zł
-
Kamera tył iPhone SE (3rd gen)449 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone SE (3rd gen)1929 zł
-
iPhone SE (2nd gen)
-
Bateria iPhone SE (2nd gen)269 zł
-
Wyświetlacz iPhone SE (2nd gen)899 zł
-
Kamera tył iPhone SE (2nd gen)449 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone SE (2nd gen)1669 zł
-
iPhone 11 Pro Max
-
Bateria iPhone 11 Pro Max359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 11 Pro Max1979 zł
-
Kamera tył iPhone 11 Pro Max689 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 11 Pro Max3749 zł
-
iPhone 11 Pro
-
Bateria iPhone 11 Pro359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 11 Pro1689 zł
-
Kamera tył iPhone 11 Pro689 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 11 Pro3239 zł
-
iPhone 11
-
Bateria iPhone 11359 zł
-
Wyświetlacz iPhone 111179 zł
-
Kamera tył iPhone 11549 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 112319 zł
-
iPhone Xs Max
-
Bateria iPhone XS Max359 zł
-
Wyświetlacz iPhone XS Max1689 zł
-
Kamera tył iPhone XS Max549 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone XS Max3749 zł
-
iPhone Xs
-
Bateria iPhone XS359 zł
-
Wyświetlacz iPhone XS1689 zł
-
Kamera tył iPhone XS549 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone XS3389 zł
-
iPhone X
-
Bateria iPhone X359 zł
-
Wyświetlacz iPhone X1689 zł
-
Kamera tył iPhone X549 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone X3389 zł
-
Bateria iPhone X359 zł
-
Wyświetlacz iPhone X1179 zł
-
Kamera tył iPhone X549 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone X2319 zł
-
iPhone 8 Plus
-
Bateria iPhone 8 Plus269 zł
-
Wyświetlacz iPhone 8 Plus1049 zł
-
Kamera tył iPhone 8 Plus549 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 8 Plus2169 zł
-
iPhone 8
-
Bateria iPhone 8269 zł
-
Wyświetlacz iPhone 8929 zł
-
Kamera tył iPhone 8429 zł
-
Wymiana urządzenia iPhone 82119 zł
*Rear System - tylna część urządzenia zawierająca płytę główną, baterię oraz tylną obudowę.
*W urządzeniach iPad oraz Apple Watch nie ma możliwości wymiany samej baterii. W przypadku jej znacznego zużycia, jest możliwa wymiana całego urządzenia w obniżonej kwocie. Skontaktuj się z serwisem, aby uzyskać więcej informacji.
*Podane ceny są orientacyjne i mogą różnić się w zależności od stopnia uszkodzenia urządzenia.
Wymienione kwoty są wartościami brutto. Lantre zastrzega sobie prawo do ich zmian.

Wyłącz Find My iPhone przed dostarczeniem urządzenia, w przeciwnym razie nie będziemy mogli wykonać naszej pracy.
Wyłącz Find My iPhone przed dostarczeniem urządzenia, w przeciwnym razie nie będziemy mogli wykonać naszej pracy.
Dlaczego warto wybrać Serwis Lantre?
W serwisie Lantre skorzystasz nie tylko z profesjonalnej naprawy, ale i doradztwa. Nasza oferta obejmuje kompleksowy serwis urządzeń Apple. Chętnie pomożemy Ci również z konfiguracją, powiemy, jak zadbać o sprzęt lub jak optymalnie wykorzystać jego możliwości. Serwis Lantre to miejsce, w którym rozwiązujemy wszelkie problemy z produktami takimi jak iPhone, iPad, Apple Watch, akcesoria i komputery Mac.
Naprawa produktu Apple nie musi być stresującym doświadczeniem - nasi specjaliści zadbają o to, aby cały proces przebiegł szybko i sprawnie!


Wiedza i doświadczenie
Nasi technicy to najlepsi specjaliści na rynku, od lat pracujący ze sprzętem Apple.


Całe portfolio Apple
Doskonale znamy całą gamę produktów Apple, dlatego naprawisz u nas każdy sprzęt od iMaca po AirPodsy.


Sprzęt zastępczy
Na czas naprawy otrzymasz sprzęt zastępczy.


Wygodna realizacja naprawy
Możesz skorzystać z usługi “door to door” bez wychodzenia z domu (odbiór i dostarczenie przez firmę kurierską), przynieść sprzęt samodzielnie do serwisu lub zamówić wizytę technika u siebie.


Różne opcje naprawy
Ty decydujesz jakich części mamy użyć do naprawy – czy autoryzowane, a tym samym droższe, czy nieautoryzowane. O każdej z opcji możesz porozmawiać z naszym technikiem, który doradzi najkorzystniejsze rozwiązanie.


Wygoda dla firm
Zadbamy o firmowy sprzęt zgodnie z Twoim harmonogramem – konserwacja czy naprawa na miejscu w biurze, ze sprzętem zastępczym na czas zabiegu, to wygodna opcja dla Twojej firmy.


Elastyczne finansowanie
U nas sfinansujesz naprawę jak chcesz - płacąc za nią na miejscu lub rozkładając koszty na dogodne raty


Pełna historia napraw
Udostępniamy panel klienta, z pełną historią serwisową oraz możliwością porozmawiania na chacie z dedykowanym technikiem. W panelu możesz również śledzić bieżący status naprawy swojego sprzętu.
Dokumenty
FAQ
Rejestracja zlecenia, wysłanie produktów do naprawy
Zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi mogą skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie [link tutaj]. Jeśli jednak wolisz przekazać urządzenie osobiście, zachęcamy do wizyty w naszym punkcie mieszczącym się w Fabryce Norblina (Żelazna 51/53 Warszawa) lub Falentach Nowych (Droga Hrabska 6/20 Falenty Nowe).
Oczywiście. Zajmujemy się naprawą wszystkich sprzętów Apple niezależnie od miejsca ich zakupu.
Średni czas realizacji zleceń serwisowych to od 2 do 7 dni roboczych. Czas naprawy może ulec zmianie w zależności od dostępności części oraz sposobu dostarczenia urządzenia do naszego serwisu.
Tak - uznajemy wszystkie programy serwisowe realizowane przez Apple.
Po otrzymaniu od nas listu przewozowego zapakuj sprzęt w taki sposób, aby bezpiecznie został on dostarczony do punktu docelowego. Zalecamy wykorzystanie oryginalnego opakowania oraz dodatkowej ochrony w postaci pudełka kartonowego i/lub folii bąbelkowej.
W przypadku zgłoszeń gwarancyjnych nie będą wymagane od Ciebie żadne dokumenty. W przypadku realizacji zleceń z tytułu Service Pack bądź rękojmi wymagane jest dołączenie dowodu zakupu produktu.
Nie. Natomiast jeśli uważasz, że usterka może być powiązana z jednym z akcesoriów zalecamy ich dołączenie do urządzenia.
Możemy odesłać naprawione urządzenie na dowolny adres, o ile zostaniemy o tym poinformowani jeszcze przed przygotowaniem urządzenia do wysyłki. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: serwis@lantre.pl
Jest to możliwe pod warunkiem, że dane tej osoby zostaną wskazane podczas rejestracji zlecenia, bądź po dostarczeniu nam upoważnienia pisemnego z danymi tej osoby (imię, nazwisko, numer dokumentu tożsamości). W tej sytuacji wymagana będzie weryfikacja z dokumentem tożsamości.
Finanse
Akceptujemy płatności gotówką, kartą oraz przelewem.
Domyślnie dokumentem sprzedaży usługi jest paragon. Na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT.
Tak. Oferujemy dogodne warunki finansowania naszych usług.
Niestety, nie oferujemy Tax Free na nasze usługi serwisowe.
Sprzęt zastępczy
Jeżeli urządzenie objęte jest usługą Service Pack, oferujemy sprzęt zastępczy, jeżeli klient zadeklaruje taką potrzebę. Jeśli jednak nie posiadasz wykupionego pakietu, możemy zaoferować Ci odpłatne użyczenie sprzętu zastępczego. Zapytaj o szczegóły kontaktując się z serwisem.
Procesowania Twojego zlecenia
Aktualny status zlecenia sprawdzisz na dedykowanej stronie, do której łącze znajdziesz w zakładce Serwis.
W przypadku niektórych usterek Apple przewiduje wysłanie sprzętu do ich Centrum Naprawczego w celu wykonania dodatkowych czynności diagnostycznych oraz przeprowadzenia ewentualnych napraw bezpośrednio przez producenta. Proces ten może potrwać od 3 do 6 dni roboczych.
Jeśli zgłaszasz naprawę za pośrednictwem naszego formularza wpisz swoje uwagi w polu „Informacje dodatkowe”. Jeśli zlecenie zostało zarejestrowane stacjonarnie w jednym z naszych salonów, skontaktuj się z nami mailowo na adres: serwis@lantre.pl lub telefonicznie pod numerem: 539 997 095
Gwarancja
Apple udziela 12 miesięcznej gwarancji na swoje produkty.
Informacje o statusie gwarancji swojego urządzenia możesz zweryfikować na stronie: https://checkcoverage.apple.com/?locale=pl_PL
Nie. Do naszego serwisu przyjmujemy wszystkie urządzenia – gwarancyjne oraz pogwarancyjne.




Jeśli masz dodatkowe pytania...
Jeżeli masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z nami:
Telefonicznie: +48 539 997 095
Mailowo: serwis@lantre.pl