Nauczycielu, u nas zrealizujesz bon na laptopa Nauczycielu, u nas zrealizujesz bon na laptopa

Polecane produkty w programie "Laptop dla nauczyciela"

Jak złożyć wniosek o bon dla nauczyciela na zakup laptopa?

Wniosek o bon na zakup laptopa składa do organu prowadzącego szkołę w imieniu nauczyciela dyrekcja placówki, w której jest zatrudniony. We wniosku muszą się znaleźć:

  • imię i nazwisko nauczyciela
  • numer PESEL
  • numer telefonu
  • adres e-mail

Zasady korzystania z bonu w programie "Laptop dla nauczyciela" w Lantre

Z bonu na MacBooka możesz skorzystać na dwa sposoby:

Stacjonarnie w salonie w warszawskiej Fabryce Norblina, biurze w Falentach Nowych lub kontaktując się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta:

  • Wybierz z pomocą naszego doradcy, odpowiedniego MacBooka Pro lub MacBooka Air.
  • Przy finalizacji zakupów nasz doradca doda odpowiedni pakiet "3 lata gwarancji na Laptop dla nauczyciela".
  • Doradca aktywuje w systemie podany przez Ciebie kod bonu, a następnie potwierdzi go podanym przez Ciebie kodem SMS.

Online w sklepie lantre.pl

  • Zarejestruj się w naszym sklepie - zakupy mogą zrealizować jedynie zalogowani użytkownicy.
  • Wybierz z kategorii "Laptop dla nauczyciela" dowolnego MacBooka Pro lub MacBooka Air i dodaj do produktu plan "3 lata gwarancji na Laptop dla nauczyciela" w koszyku.
  • Dodaj kod bonu i potwierdź go kodem SMS.
  • Za zakupy możesz zapłacić w dowolny sposób, z wyłączeniem płatności ratalnej, leasingowej i Lantre Plan.

Zobacz, jak skorzystać z bonu w Lantre:

Krok 1.

Zaloguj się w naszym sklepie i dodaj do koszyka wybrany przez siebie sprzęt Apple. Następnie dodaj do niego w koszyku "3 lata gwarancji na Laptop dla nauczyciela"
(warunek konieczny do skorzystania z oferty).
Ważne!
W koszyku możesz posiadać tylko jeden produkt, który spełnia warunki programu.

Krok 2.

Rozpocznij proces dodawania bonu klikając przycisk "Dodaj bon" w koszyku.

Krok 3.

Wpisz kod bonu, znajdujący się w mailu, który przyszedł po złożeniu wniosku o dofinansowanie.

Krok 4.

Wpisz kod SMS, ktory otrzymasz na numer telefonu złożony we wniosku o dofinansowanie.

Krok 5.

Twój bon zostanie dodany, a wartość wybranego MacBooka zostanie pomniejszona o 2500 zł.

Dowiedz się, co daje AppleCare Protection Plan

Warunkiem skorzystania z bonu jest dodanie do sprzętu pakietu AppleCare Protection Plan, który znajdziesz w koszyku pod nazwą "3 lata gwarancji na Laptop dla nauczyciela". Co daje ten pakiet?

Serwis

3 lata wsparcia i dodatkowych opcji serwisowych, realizowanych w autoryzowanych serwisach Apple na całym świecie.

Wsparcie techniczne Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne

Priorytetowy dostęp do pomocy ze strony ekspertów Apple, którzy doradzą w kwestiach technicznych i obsługi sprzętu.

Wymiana baterii Wymiana baterii

Wymiana baterii

Serwis baterii, jeśli jej pojemność spadnie poniżej 80% pojemności fabrycznej.

Dlaczego Macbook to nalepszy sprzęt dla nauczyciela? 

Najwyższa wydajność

Laptopy Apple wyposażone w procesory Apple Silicon M1 i M2, charakteryzują się topową mocą obliczeniową. Bez trudu poradzą sobie z obsługą pakietów biurowych, programów do grafiki, wideo, dźwięku oraz środowisk programistycznych.

Mobilność

Laptopy Apple są lekkie (MacBook Air 13 M2 waży zaledwie 1,24 kg) i pozwalają na pracę przez wiele godzin na jednym naładowaniu baterii, co jest kluczowe w pracy nauczyciela. Ponadto, szybkie ładowanie pozwala na naładowanie baterii do 50% w zaledwie 30 minut.

Stabilny system operacyjny

macOS, system operacyjny zainstalowany w laptopach Apple, wyróżnia się stabilnością i intuicyjnością obsługi. Dostarcza również wiele wbudowanych aplikacji przydatnych w pracy nauczyciela, takich jak pakiet biurowy iWork, przeglądarka Safari, Notatki, iMovie, GarageBand czy Zdjęcia.

Wsparcie i aktualizacje

Apple regularnie udostępnia aktualizacje systemu macOS, co gwarantuje nie tylko nowe funkcje, ale przede wszystkim utrzymanie wysokiego poziomu prywatności i bezpieczeństwa użytkowników. Ponadto, komputery Apple objęte są wsparciem technicznym producenta.

Potrzebujesz pomocy w wyborze sprzętu? Ugryźmy to razem!

Nasi eksperci chętnie doradzą, jaki sprzęt wybrać, pomogą w kwestiach technicznych czy z realizacją zakupu z wykorzystaniem bonu.

Korzystając z kalendarza spotkań akceptujesz warunki polityki prywatności spotkań Lantre.

Kontakt:

E-mail: sklep@lantre.pl

Telefon: +48 22 100 25 55

FAQ

Bon dla nauczyciela możesz zrealizować w salonie Lantre w warszawskiej Fabryce Norblina, w naszym punkcie w Falentach nowych lub online na witrynie lantre.pl. Jeśli realizujesz bon w sklepie online to najpierw się zarejestruj, a następnie w koszyku, do wybranego sprzętu dodaj pakiet "3 lata gwarancji na Laptop dla nauczyciela" i wpisz kod bonu w dedykowanym miejscu.

Przygotowaliśmy szeroką ofertę produktów biorących udział w akcji, które znajdziesz w dedykowanej kategorii: Laptop dla nauczyciela. W akcji promocyjnej biorą udział wybrane modele MacBook Pro oraz MacBook Air, które spełniają wszystkie wymogi wskazane w Programie.

Tak, 3 letnia gwarancja na laptop to wymóg skorzystania z Programu. Z uwagi na to, że laptopy Apple są objęte 12 miesięczną gwarancją producenta, konieczne jest uzupełnienie okresu gwarancji poprzez zakup pakietu AppleCare, który wydłuża ten okres do 36 miesięcy. Wskazany pakiet AppleCare znajdziesz w koszyku pod nazwą "3 lata gwarancji na Laptop dla nauczyciela".

Niestety nie. Zgodnie z wytycznymi wskazanymi w ustawie i rozporządzeniach, bon można zrealizować jedynie przy zakupie urządzenia przenośnego, w przypadku Apple komputera MacBook Pro lub MacBook Air.

Niestety nie. Wykorzystując bon na zakup laptopa możesz posiadać w koszyku tylko wybrany laptop wraz z zaznaczonym pakietem "3 lata gwarancji na laptop dla nauczyciela". Jeżeli chcesz dokupić dodatkowe usługi, jak ubezpieczenie lub akcesoria, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem (+48) 22 100 25 55 lub drogą mailową: sklep@lantre.pl.

Wymogiem ustawy jest płatność jednorazowa. Możesz zapłacić przelewem, szybką płatnością online, gotówką lub kartą przy odbiorze sprzętu. Niedostępne są formy płatności ratalnej, leasing oraz Lantre Plan.

Kliknij przycisk "Wyślij kod ponownie". Jeśli SMS nadal nie przyszedł skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem (+48) 22 100 25 55 lub drogą mailową: sklep@lantre.pl.

Tak, masz możliwość anulacji bonu. Jeżeli składasz zamówienie online, taka możliwość pojawi się w ostatnim kroku aktywacji bonu. Po złożeniu zamówienia bon może anulować jedynie Biuro Obsługi Klienta, z którym skontaktujesz się pod numerem (+48) 22 100 25 55 lub drogą mailową: sklep@lantre.pl.

Tak, jak dla każdego zakupu przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Skontaktuj się z nami, ponieważ będzie wiązało się to również z anulacją wykorzystanego bonu.

Tak, możesz anulować wykorzystany bon po zwrocie produktu przy odstąpieniu od umowy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wykorzystane świadczenie zostanie anulowane w naszym systemie oraz na stronie programu rządowego.

Nie. Po dokonaniu zwrotu możemy jedynie anulować bon. Nie można wymienić go na gotówkę, a sprzętu który zakupimy sprzedać. Po anulowaniu bonu masz możliwość ponownego zakupu laptopa z dofinansowaniem, po otrzymaniu stosownego potwierdzonia mailem od Ministerstwa.

Regulamin promocji Laptop dla nauczyciela dostępny jest pod linkiem: Regulamin promocji Laptop dla nauczyciela