Lantre Care
W trosce o Twój sprzęt.
Czym jest Lantre Care?
Lantre Care to przygotowany specjalnie dla Ciebie pakiet usług dodatkowych, które pozwolą zyskać komfort i spokój w przypadku awarii lub przypadkowego uszkodzenia Twojego sprzętu Apple, a także pomogą w jego zabezpieczeniu. W ramach Lantre Care możesz skorzystać z Ubezpieczenia (dla wszystkich urządzeń Apple), Service Pack (dla wszystkich urządzeń Apple), Apple Care Protection Plan (dla wszystkich urządzeń Apple) oraz Ochrony ekranu (dla iPhone i iPad).
Jakie korzyści oferuje Lantre Care?
W zależności od wybranej usługi, różni się pakiet oferowanych korzyści. Są one również dopasowane do typu urządzenia. Jeśli chcesz zapewnić sobie maksymalną ochronę swojego sprzętu Apple, możesz dowolnie łączyć interesujące Cię opcje.
FAQ
Z usług, które oferujemy w ramach Lantre Care mogą skorzystać Klienci:
-
będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi, lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej
-
będący klientami naszego sklepu
-
będący właścicielem urządzenia
Usługi przeznaczone są dla klientów naszego sklepu, którzy zdecydowali się na zakup sprzętu Apple. W zależności od wybranej opcji ochrony, różnią się okresy, w którym można wykupić usługę.
-
Ubezpieczenie możesz wykupić nie później niż w ciągu 3 dni od zakupu urządzenia.
-
Service Pack możesz wykupić w momencie zakupu urządzenia (pakiet Silver) lub w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu (pozostałe pakiety).
-
Ochronę ekranu możesz wykupić w momencie zakupu iPhone lub iPad.
Ze względu na różne potrzeby oraz pakiet korzyści, usługi można ze sobą dowolnie łączyć i uzupełniać, np. ubezpieczenie połączyć z wybranym pakietem Service Pack, by zapewnić maksymalną możliwą ochronę dla swojego sprzętu Apple.
Tak, w ramach Lantre Care możesz zabezpieczyć wiele urządzeń, dla każdego wybierając interesujący się zakres czy warinat ochrony.