Case study: Lantre x GoPackshot
Dowiedz się, jak sprzęt Apple potrafi wpłynąć na efektywność i wygodę pracy, usprawniając codzienne funkcjonowanie studia e-commerce oraz dlaczego warto wybrać Lantre jako dostawcę sprzętu z jabłuszkiem.
01. Start
GoPackshot to dynamicznie rozwijające się studio eCommerce, wyspecjalizowane w fotografii produktowej i produkcji wideo. Pracują dla największych marek modowych, dostarczając content dla ich sklepów internetowych oraz platform marketplace. Klientami studia są marki z takich krajów, jak Szwecja, Dania, Niemcy, Francja, Holandia i nie tylko.
GoPackshot może się pochwalić procesem, dzięki któremu dostarcza swoim partnerom tysiące zdjęć dziennie w standardzie upload-ready na wszystkie dostępne platformy e-commerce.
GoPackshot wybrało Lantre jako dostawcę sprzętu Apple w maju 2021 roku. Już pierwszymi zamówieniami udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie sprostać wysokim wymaganiom stawianym przez studio. Dostępność sprzętu od ręki szła w parze z atrakcyjną ofertą cenową oraz zapewnieniem usług komplementarnych (m.in. pakiety ochrony sprzętu Service Pack).
Zaczęliśmy od realizacji zamówień na kilka komputerów iMac (zarówno iMac 24”, jak i iMac 27”), następne były Maki Studio oraz Maki mini.
"Od ponad dwóch lat wszystkie Maki do firmy kupujemy właśnie u Was.
Dla mnie wygrywacie obsługą klienta (naprawdę pro!) i dostępnością towaru.
Good job. Keep it up!"
Kamil Czaja, CEO GoPackshot.
02. Wyzwanie
Jakie wyzwania postawiło przed nami studio GoPackshot?
Praca studia jest dynamiczna – doskonale to rozumieliśmy. W momencie, gdy GoPackshot podpisuje kontrakt z klientem, potrzebuje sprzętu na już, by dowozić najwyższą jakość i terminową realizację swoim partnerom.
+
Profesjonalne doradztwo w wyborze odpowiedniego sprzętu do konkretnych projektów realizowanych przez studio.
Dlatego głównym wyzwaniem było dostarczenie komputerów w możliwie najkrótszym terminie – także maszyn w rozbudowanych konfiguracjach, potrzebnych do pracy w studio.
CHALLENGE ACCEPTED
Każde z zamówień dotarło do GoPackshot w ciągu 1-3 dni roboczych.
"Komputery Mac zapewniają nam większą stabilność podczas pracy z programami takimi, jak Adobe Photoshop czy Lightroom. Nie tylko ułatwiają te codzienne zadania, ale także minimalizują ryzyko awarii, co jest niezwykle ważne w naszej branży. Co więcej, gwarantują długotrwałą żywotność, znacznie przewyższającą standardy zapewniane przez konkurencyjne produkty."
Kamil Czaja, CEO GoPackshot.
03. Apple w Gopackshot
GoPackshot od początku pracuje na komputerach Apple. Wszystkie działania związane z retuszem czy obróbką cyfrową odbywają się właśnie na Makach. Aktualnie w studio pracuje ponad 100 stacji roboczych (głównie iMac, ale też Mac Mini, Mac Studio i MacBook Pro). Część z nich jest wykorzystywana do obsługi specjalistycznego programu Capture One, który służy do realizacji profesjonalnych sesji zdjęciowych. Pozostałe stacje stanowią kluczowe narzędzie dla ekspertów ds. retuszu, a także stanowią platformę do tworzenia sesji zdjęciowych dla klientów studia.
GoPackshot na co dzień, poza Capture One, pracuje na programach Adobe - głównie Photoshop i Lightroom, rzadziej Premiere Pro czy Blender.
Równie ważne w codziennej pracy studia są narzędzia wbudowane bezpośrednio w system macOS, takie jak Automator czy Terminal, które umożliwiają efektywną automatyzację zadań i skuteczną pracę na poziomie systemu operacyjnego.
#CaptureOne / #Photoshop / #Lightroom / #PremierePro / #Blender / #Automator
04. Apple a efektywność pracy w Gopackshot
Zapytaliśmy profesjonalistów, pracujących w GoPackshot, za co najbardziej cenią komputery Apple. Wśród najczęściej wymienianych zalet pojawiły się:
Intuicyjna obsługa i przyjazny interface
Niezawodność
Płynność pracy
Częste aktualizacje oprogramowania
Spójność systemów – na każdym komputerze (czy to iMac, czy MacBook Pro) pracuje się tak samo
Współpraca między komputerami (łatwość synchronizacji)
Maki są doskonale zoptymalizowane i nie wymagają instalacji dodatkowych sterowników czy oprogramowania pomocniczego. To skraca czas konfiguracji i umożliwia GoPackshot skupienie się na dostarczaniu najwyższej jakości usług, zamiast rozwiązywania problemów technicznych.
"Codziennie musimy polegać na naszym sprzęcie i jego niezawodności. Jednorodność naszego sprzętu jest atutem - w przypadku awarii jednego z urządzeń, z łatwością możemy przejść do pracy na innym stanowisku bez konieczności adaptacji do innego systemu operacyjnego. To zwiększa efektywność i umożliwia sprawną kontynuację pracy, niezależnie od okoliczności."
Cyprian Lemiech, Managing Partner GoPackshot.
05. Nasza współpraca
Jak współpraca Lantre i GoPackshot wygląda w praktyce?
Studio ma dedykowanego Account Managera, który odpowiada za doradztwo oraz terminowe zrealizowanie każdego z zamówień. Zwykle, w trakcie kontaktu mailowego lub telefonicznego, osoba odpowiadająca za zakupy po stronie Studia, opisuje potrzeby, pod które nasz Account przygotowuje konkretną ofertę, proponując także specjalne ceny, na jakie mogą liczyć nasi stali klienci.
"W relacji z Klientami stawiamy na partnerstwo. Dlatego zawsze oferta jest skrojona pod potrzeby firmy – najlepiej, jak to możliwe. Doradzamy – mówiąc kolokwialnie – do czego warto dopłacić, aby przełożyło się to na realne korzyści w pracy, a co można odpuścić, wybierając ostateczną konfigurację sprzętów."
Adam Kozak, zastępca Managera Biura Obsługi Klienta Lantre | Account Manager dla GoPackshot.
Wiemy, jak ważny dla GoPackshot jest czas, dlatego po zaakceptowaniu przez studio proponowanych konfiguracji, natychmiast przechodzimy do realizacji zamówienia i przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów.
Przez ponad 2 lata naszej współpracy, dostarczyliśmy Klientowi 24 komputery Mac (iMac, Mac Studio, Mac mini).
Zamówienia były realizowane w ciągu 1-2 dni, dlatego studio na swój sprzęt musiało czekać maksymalnie 3 dni robocze (uwzględniając dostarczenie przez kuriera).
06. Kropka nad i
Zawsze mocno kibicujemy naszym Klientom, a obserwowanie jak prężnie rozwija się studio GoPackshot, daje nam dużo satysfakcji. Mamy nadzieję, że wspólnie z nami i sprzętem Apple, będą mogli realizować kolejne, duże projekty dla największy marek. Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie i współpracę!
"Zawsze możemy liczyć na profesjonalną obsługę i doradztwo ze strony Lantre, szczególnie w kontekście wyboru sprzętu, który najlepiej spełni nasze specyficzne potrzeby. Jest to nieocenione wsparcie, które pozwala nam optymalnie wykorzystać potencjał oferowanych przez firmę technologii."
Cyprian Lemiech, Managing Partner GoPackshot .
Kontakt
Potrzebujesz pomocy z wyborem sprzętu do swojej firmy, chcesz zapytać o ofertę, finansowanie, usługi dodatkowe lub poradzić się w kwestiach technicznych?
Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji.
Telefonicznie: +48 22 100 25 55
Mailowo: sklep@lantre.pl