Odroczona płatność dla firm
Prowadzisz swój biznes i potrzebujesz nowego sprzętu na już, ale wiesz, że płatność za projekt otrzymasz dopiero za jakiś czas i nie chcesz finansować zakupu w dłuższym terminie, np. w leasingu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie, które pomoże rozwijać się Twojej firmie z najlepszym sprzętem Apple.
W Lantre masz możliwość odroczenia płatności za zakupy na okres:
(min. kwota zamówienia to 100 zł)
14 dni
21 dni
30 dni
45 dni
60 dni
Po skorzystaniu z odroczonej płatności, Twoje zamówienie zostanie od razu realizowane, a ty staniesz się właścicielem zakupionych produktów. Na spłatę zobowiązania masz wybrany przez siebie okres, a jeśli przekroczysz wyznaczony termin, kwota zostanie automatycznie rozłożona na 6 równych rat. Całkowity koszt usługi, wyrażony w PLN, poznasz w momencie składania wniosku, ponieważ jest on uzależniony od wartości zamówienia oraz wybranego okresu odroczenia płatności.
Odroczone płatności w Lantre to korzyści dla Twojej firmy:
- Praca na najlepszym sprzęcie Apple, który jest wydajny i energooszczędny.
- Możliwość skorzystania z usługi już od pierwszego zamówienia.
- Koszt już od 1% wartości zamówienia.
- Sposób na prolongatę - jeśli miałeś już wcześniej zobowiązanie, które zbliża się do koca terminu, dzięki odroczonej płatności możesz je przesunąć o kolejny, wybrany okres.
Dostawcą usługi odroczonej płatności w Lantre jest PragmaGO.
Przekonaj się jakie to proste!
Etap 1
Wybierz produkty
Wybierz produkty, jakie chcesz kupić z oferty sklepu Lantre.
Etap 2
Wybierz metodę odroczonych płatności
Zamówienie online
- W trakcie składania zamówienia wybierz opcję płatności “przelew tradycyjny”, a następnie kontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj numer swojego zamówienia oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta wyśle Ci fakturę pro forma wraz z linkiem do formularza odroczonej płatności.
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj swoje dane, produkty, jakie chcesz kupić oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta przygotuje Ci zamówienie wraz z fakturą pro forma oraz wyśle link do formularza odroczonej płatności.
Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-19:00 oraz w soboty w godz. 11:00-19:00.
Zakupy w salonie Lantre w warszawskiej Fabryce Norblina
Jeśli robisz zakupy w salonie to wystarczy, że zgłosisz sprzedawcy chęć skorzystania z tej formy finansowania i podasz swój adres e-mail, na który wyślemy Ci fakturę pro-forma oraz formularz odroczonej płatności. W momencie sfinalizowania procedury (możesz to zrobić w naszym salonie), otrzymasz sprzęt.
Salon jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00-20:00.
Etap 3
Formularz odroczonej płatności
Po kliknięciu w otrzymany link, zostaniesz przeniesiony do formularza PragmaGO, gdzie w czterech prostych krokach sfinalizujesz całą procedurę odroczenia płatności.
Krok 1
Dodaj fakturę proforma, zawierającą szczegóły i kwotę zamówienia, którą otrzymasz od Lantre, podaj dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu.
Krok 2
Podaj parametry transakcji:
- Numer NIP
- Numer zamówienia (jako tytuł przelewu)
- Wartość brutto zamówienia oraz walutę (zgodnie z fakturą proforma)
- Liczbę dni odroczenia (poniżej tego pola pojawi się koszt usługi
- Liczbę dni możesz zmieniać w formularzu, by porównać koszty)
- Termin płatności na fakturze
Krok 3
Podaj dane sklepu Lantre, które widnieją na fakturze proforma: rachunek bankowy, numer NIP oraz dane kontaktowe.
Dane umieszczamy również poniżej:
Rachunek: mBank PLN: 67 1140 1889 0000 3179 3600 1001
NIP: 1231322715
Kontakt: sklep@lantre.pl, +48 22 100 25 55
Krok 4
Zaakceptuj regulamin oraz zgodę na weryfikację BIK i BIG. Wyślij wniosek. Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, to zostaniesz poproszony o podanie danych właściciela firmy.
Etap 4
Weryfikacja firmowego rachunku bankowego
Po wysłaniu wniosku pojawi się strona z możliwością weryfikacji rachunku bankowego. Możesz wybrać:
- szybką weryfikację - za pomocą systemu Kontomatik. Ta metoda gwarantuje szybszą analizę wniosku. Przekazane dane są całkowicie bezpieczne i zostaną wykorzystane jedynie do weryfikacji danych zawartych we wniosku.
- Standardową weryfikację - przez aplikację BlueMedia (weryfikacja za pomocą przelewu weryfikacyjnego). Wykonujesz przelew ze swojego firmowego rachunku bankowego na kwotę 1 PLN. Kwota zostaje zwrócona po weryfikacji, a sam zwrot trwa zazwyczaj do 5 minut.
Etap 5
Pierwsze logowanie
Po pozytywnej weryfikacji rachunku bankowego otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu instrukcje pierwszego logowania do Strefy klienta PragmaGO. Zaloguj się zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
Etap 6
Akceptacja warunków i przelew środków
Po akceptacji wniosku przez PragmaGO, otrzymasz e-mail z informacją, że oferta w Strefie klienta oczekuje na akceptację. Po zalogowaniu możesz zapoznać się z ofertą i zaakceptować ją lub odrzucić. Jeśli nie zrobisz tego w ciągu 72 godzin, zostanie ona automatycznie odrzucona. Po zaakceptowaniu warunków otrzymasz e-mail i SMS, potwierdzający wykonanie opłaty za zakup w sklepie Lantre.
FAQ
Jeśli chcesz zrealizować zamówienie online to:
W trakcie składania zamówienia wybierz opcję płatności “przelew tradycyjny”, a następnie kontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj numer swojego zamówienia oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta wyśle Ci fakturę pro forma wraz z linkiem do formularza odroczonej płatności.
Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj swoje dane, produkty, jakie chcesz kupić oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta przygotuje Ci zamówienie wraz z fakturą pro forma oraz wyśle link do formularza odroczonej płatności.
Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-19:00 oraz w soboty w godz. 11:00-19:00.
Zakupy w salonie stacjonarnym Lantre w warszawskiej Fabryce Norblina:
Jeśli robisz zakupy w salonie to wystarczy, że zgłosisz sprzedawcy chęć skorzystania z tej formy finansowania i podasz swój adres e-mail, na który wyślemy Ci fakturę pro-forma oraz formularz odroczonej płatności. W momencie sfinalizowania procedury (możesz to zrobić w naszym salonie), otrzymasz sprzęt.
Salon jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00-20:00.
Klient może odroczyć płatność za wszystkie zakupy firmowe o wartości powyżej 100 zł.
Dostawca otrzymuje przelew za zakupy klienta po zaakceptowaniu przez niego oferty w Strefie klienta PragmaGO. Środki wysyłane są do dostawcy przelewem ekspresowym. Zazwyczaj trwa to do 2 godzin – realizacja przelewu jest uzależniona od sesji bankowej.
Usługa odroczonej płatności z PragmaGO nie wymaga podpisywania papierowej umowy. Przy każdej transakcji generowana jest osobna oferta, którą klient zatwierdza kodem SMS wpisywanym w Strefie klienta PrgamaGO.
Opłata za usługę odroczenia płatności jest zależna od wartości zakupu, liczby dni odroczenia płatności oraz oceny finansowej klienta. Odroczenie płatności dotyczy wartości brutto zamówienia, wraz z kosztami dostawy. Minimalna kwota prowizji to 10 zł.
Z uwagi na to, że podmiotem udzielającym finansowania jest firma PragmaGO S.A. faktura za prowizję usługi odroczonej płatności wystawiana jest na klienta przez PragmaGO. Klient pobiera ją w Strefie klienta PragmaGO, do której uzyskuje dostęp po pierwszym skorzystaniu z usługi.
W przypadku braku spłaty zobowiązania w terminie odroczenia płatności zostaje ona automatycznie rozłożona na 6 równych rat w ramach prolongaty. Raty są płatne do 10 dnia każdego miesiąca.