Odroczona płatność dla firm

Prowadzisz swój biznes i potrzebujesz nowego sprzętu na już, ale wiesz, że płatność za projekt otrzymasz dopiero za jakiś czas i nie chcesz finansować zakupu w dłuższym terminie, np. w leasingu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie, które pomoże rozwijać się Twojej firmie z najlepszym sprzętem Apple.

W Lantre masz możliwość odroczenia płatności za zakupy na okres:

(min. kwota zamówienia to 100 zł)

14 dni

21 dni

30 dni

45 dni

60 dni

Po skorzystaniu z odroczonej płatności, Twoje zamówienie zostanie od razu realizowane, a ty staniesz się właścicielem zakupionych produktów. Na spłatę zobowiązania masz wybrany przez siebie okres, a jeśli przekroczysz wyznaczony termin, kwota zostanie automatycznie rozłożona na 6 równych rat. Całkowity koszt usługi, wyrażony w PLN, poznasz w momencie składania wniosku, ponieważ jest on uzależniony od wartości zamówienia oraz wybranego okresu odroczenia płatności.

Odroczona płatność dla firm Odroczona płatność dla firm

Odroczone płatności w Lantre to korzyści dla Twojej firmy:

  • Praca na najlepszym sprzęcie Apple, który jest wydajny i energooszczędny.
  • Możliwość skorzystania z usługi już od pierwszego zamówienia.
  • Koszt już od 1% wartości zamówienia.
  • Sposób na prolongatę - jeśli miałeś już wcześniej zobowiązanie, które zbliża się do koca terminu, dzięki odroczonej płatności możesz je przesunąć o kolejny, wybrany okres.

Dostawcą usługi odroczonej płatności w Lantre jest PragmaGO.

Przekonaj się jakie to proste!

Etap 1

Wybierz produkty

Wybierz produkty, jakie chcesz kupić z oferty sklepu Lantre.

Etap 2

Wybierz metodę odroczonych płatności

Zamówienie online

  • W trakcie składania zamówienia wybierz opcję płatności “przelew tradycyjny”, a następnie kontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj numer swojego zamówienia oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta wyśle Ci fakturę pro forma wraz z linkiem do formularza odroczonej płatności.
  • Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj swoje dane, produkty, jakie chcesz kupić oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta przygotuje Ci zamówienie wraz z fakturą pro forma oraz wyśle link do formularza odroczonej płatności.

Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-19:00 oraz w soboty w godz. 11:00-19:00.

Zakupy w salonie Lantre w warszawskiej Fabryce Norblina

Jeśli robisz zakupy w salonie to wystarczy, że zgłosisz sprzedawcy chęć skorzystania z tej formy finansowania i podasz swój adres e-mail, na który wyślemy Ci fakturę pro-forma oraz formularz odroczonej płatności. W momencie sfinalizowania procedury (możesz to zrobić w naszym salonie), otrzymasz sprzęt.

Salon jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00-20:00.

Etap 3

Formularz odroczonej płatności

Po kliknięciu w otrzymany link, zostaniesz przeniesiony do formularza PragmaGO, gdzie w czterech prostych krokach sfinalizujesz całą procedurę odroczenia płatności.

Krok 1

Dodaj fakturę proforma, zawierającą szczegóły i kwotę zamówienia, którą otrzymasz od Lantre, podaj dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu.

Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 1 Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 1

Krok 2

Podaj parametry transakcji:

  • Numer NIP
  • Numer zamówienia (jako tytuł przelewu)
  • Wartość brutto zamówienia oraz walutę (zgodnie z fakturą proforma)
  • Liczbę dni odroczenia (poniżej tego pola pojawi się koszt usługi
  • Liczbę dni możesz zmieniać w formularzu, by porównać koszty)
  • Termin płatności na fakturze
Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 2 Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 2

Krok 3

Podaj dane sklepu Lantre, które widnieją na fakturze proforma: rachunek bankowy, numer NIP oraz dane kontaktowe.

Dane umieszczamy również poniżej:
Rachunek: mBank PLN: 67 1140 1889 0000 3179 3600 1001
NIP: 1231322715
Kontakt: sklep@lantre.pl, +48 22 100 25 55

 

Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 3 Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 3

Krok 4

Zaakceptuj regulamin oraz zgodę na weryfikację BIK i BIG. Wyślij wniosek. Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, to zostaniesz poproszony o podanie danych właściciela firmy.

Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 4 Odroczona płatność dla firm - wypełnij wniosek - krok 4

Etap 4

Weryfikacja firmowego rachunku bankowego

Po wysłaniu wniosku pojawi się strona z możliwością weryfikacji rachunku bankowego. Możesz wybrać:

  • szybką weryfikację - za pomocą systemu Kontomatik. Ta metoda gwarantuje szybszą analizę wniosku. Przekazane dane są całkowicie bezpieczne i zostaną wykorzystane jedynie do weryfikacji danych zawartych we wniosku.
  • Standardową weryfikację - przez aplikację BlueMedia (weryfikacja za pomocą przelewu weryfikacyjnego). Wykonujesz przelew ze swojego firmowego rachunku bankowego na kwotę 1 PLN. Kwota zostaje zwrócona po weryfikacji, a sam zwrot trwa zazwyczaj do 5 minut.

Etap 5

Pierwsze logowanie

Po pozytywnej weryfikacji rachunku bankowego otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu instrukcje pierwszego logowania do Strefy klienta PragmaGO. Zaloguj się zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.

Etap 6

Akceptacja warunków i przelew środków

Po akceptacji wniosku przez PragmaGO, otrzymasz e-mail z informacją, że oferta w Strefie klienta oczekuje na akceptację. Po zalogowaniu możesz zapoznać się z ofertą i zaakceptować ją lub odrzucić. Jeśli nie zrobisz tego w ciągu 72 godzin, zostanie ona automatycznie odrzucona. Po zaakceptowaniu warunków otrzymasz e-mail i SMS, potwierdzający wykonanie opłaty za zakup w sklepie Lantre.

Dokumenty do pobrania:

Regulamin usługi PragmaGO

Naszym partnerem jest PragmaGO

PragmaGO logo PragmaGO logo

FAQ

Jeśli chcesz zrealizować zamówienie online to:

W trakcie składania zamówienia wybierz opcję płatności “przelew tradycyjny”, a następnie kontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj numer swojego zamówienia oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta wyśle Ci fakturę pro forma wraz z linkiem do formularza odroczonej płatności.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem sklep@lantre.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 100 25 55 i podaj swoje dane, produkty, jakie chcesz kupić oraz zaznacz, że chcesz skorzystać z odroczonej płatności. Dział obsługi klienta przygotuje Ci zamówienie wraz z fakturą pro forma oraz wyśle link do formularza odroczonej płatności.

Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-19:00 oraz w soboty w godz. 11:00-19:00.

Zakupy w salonie stacjonarnym Lantre w warszawskiej Fabryce Norblina:

Jeśli robisz zakupy w salonie to wystarczy, że zgłosisz sprzedawcy chęć skorzystania z tej formy finansowania i podasz swój adres e-mail, na który wyślemy Ci fakturę pro-forma oraz formularz odroczonej płatności. W momencie sfinalizowania procedury (możesz to zrobić w naszym salonie), otrzymasz sprzęt.

Salon jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00-20:00.

Klient może odroczyć płatność za wszystkie zakupy firmowe o wartości powyżej 100 zł.

Dostawca otrzymuje przelew za zakupy klienta po zaakceptowaniu przez niego oferty w Strefie klienta PragmaGO. Środki wysyłane są do dostawcy przelewem ekspresowym. Zazwyczaj trwa to do 2 godzin – realizacja przelewu jest uzależniona od sesji bankowej.

Usługa odroczonej płatności z PragmaGO nie wymaga podpisywania papierowej umowy. Przy każdej transakcji generowana jest osobna oferta, którą klient zatwierdza kodem SMS wpisywanym w Strefie klienta PrgamaGO.

Opłata za usługę odroczenia płatności jest zależna od wartości zakupu, liczby dni odroczenia płatności oraz oceny finansowej klienta. Odroczenie płatności dotyczy wartości brutto zamówienia, wraz z kosztami dostawy. Minimalna kwota prowizji to 10 zł.

Z uwagi na to, że podmiotem udzielającym finansowania jest firma PragmaGO S.A. faktura za prowizję usługi odroczonej płatności wystawiana jest na klienta przez PragmaGO. Klient pobiera ją w Strefie klienta PragmaGO, do której uzyskuje dostęp po pierwszym skorzystaniu z usługi.

W przypadku braku spłaty zobowiązania w terminie odroczenia płatności zostaje ona automatycznie rozłożona na 6 równych rat w ramach prolongaty. Raty są płatne do 10 dnia każdego miesiąca.