Regulamin promocji "Serwis Lantre - wakacyjne SPA"

  1. Niniejszy regulamin, określa warunki i zasady na jakich odbywa się promocja pod nazwą "Serwis Lantre - wakacyjne SPA".
  2. Organizatorem Promocji jest Lantre Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod: 00-841), adres: ul. Żelazna 51/53, KRS: 0000947782, NIP: 1231322715, REGON: 365205593. Promocja jest prowadzona za pośrednictwem sklepu internetowego lantre.pl (dalej również: "Sklep").
  3. Promocja rozpoczyna się w dniu 01.06.2024 r. o godz. 9:00 i trwa do 28.06.2024 r. do godz. 23:59.
  4. Oferta obejmuje wykonanie usług, jakimi są:
    • czyszczenie urządzenia Apple;
    • diagnostyka urządzenia Apple;
    • usługi, takie jakie tworzenie kopii zapasowej, ponowna instalacja systemu, migracja danych, na które klient otrzyma rabat w wysokości 30% od cen regularnych, prezentowanych w cenniku na stronie lantre.pl/serwis.
  5. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi, w szczególności z kodami rabatowymi.
  6. Skorzystanie z promocji następuje poprzez zgłoszenie urządzenia w jednym z salonów firmy Lantre lub Serwisie, znajdującym się na ul. Łuckiej 2/4/6 (Warszawa) osobiście, lub za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie lantre.pl/serwis oraz dostarczenie urządzenia na adres Serwisu.
  7. Organizator nie odpowiada za nieprawidłowe korzystanie z Promocji.
  8. Promocja kierowana jest do klientów Serwisu będących konsumentami w rozumieniu właściwych przepisów Kodeksu Cywilnego i nie obejmuje sprzedaży hurtowej.
  9. Dane osobowe uczestników Promocji będą wykorzystywane w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w szczególności Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  10. Udział uczestnika w promocji oznacza akceptację zasad promocji zawartych w niniejszym Regulaminie oraz akceptację zasad regulaminu Serwisu Lantre: https://lantre.pl/media/wysiwyg/pages/serwis/regulamin/regulamin-serwisu.pdf.
  11. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@lantre.pl. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie opisu przyczyn uzasadniających reklamację. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 od dnia ich otrzymania przez organizatora Promocji. Procedura reklamacyjna przyjęta przez organizatora Promocji nie narusza w żaden sposób uprawnień przyznanych uczestnikowi Promocji na mocy powszechnie obowiązującego prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
  12. Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako:
    1. zmiana przepisów prawa regulujących zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki organizatora i uczestników Promocji;
    2. przedłużenie lub skrócenie terminu obowiązywania Promocji;
    3. zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi.
  13. W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację w Sklepie. Zmiana Regulaminu nie wpływa na zamówienia złożone w ramach Promocji przed dokonaniem zmiany.
  14. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie postanowienia regulaminu serwisu dostępnego na https://lantre.pl/media/wysiwyg/pages/serwis/regulamin/regulamin-serwisu.pdf oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.