Service Pack - Pakiet Gold 2Y do Apple MacBook Air i Pro 13 - 2 letni okres ochrony

wyślemy jeszcze dziś! zamów w ciągu:
wysyłka już jutro!
Jeśli złożysz zamówienie do godziny 12.00 i sfinalizujesz płatność przesyłka zostania nadana natychmiast i dostarczona tego samego dnia w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.
A jeśli złożysz zamówienie i sfinalizujesz płatność do godziny 15.00 przesyłka zostanie nadana natychmiast i dostarczona następnego dnia roboczego.
Czas wysyłki może ulec zmianie, jeżeli wybierzesz płatność przelewem, zakup ratalny lub leasing, nie sfinalizujesz płatności online lub zamówisz produkty o różnym czasie realizacji.
Service Pack - Pakiet Gold 2Y
dla Apple MacBook Air i Pro 13
Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu.
Przeznaczenie: MacBook Air / MacBook Pro 13
Okres ochrony: 24 miesięcy od daty zakupu
Zakres usługi:
Wzbogacenie zakresu gwarancji podstawowej
Naprawa sprzętu w autoryzowanych serwisach Apple’a na terenie Polski
Realizacja door to door - bezpłatny transport od i do klienta
Pełna obsługa zlecenia serwisowego bez konieczności poświęcania czasu
Wydanie sprzętu zastępczego na czas naprawy
Protokół serwisowy potwierdzający zakres przeprowadzonych prac
Elektroniczna aktywacja na podstawie numeru seryjnego urządzenia
Możliwość skorzystania z usługi w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu
Możliwość przeniesienia Pakietu na nowego nabywcę


Czym jest Service Pack?
Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu, nawet do 36 miesięcy od daty zakupu.
Dlaczego wybrać Service Pack?
Service Pack powstał aby oszczędzić czas klientów Lantre, których sprzęt wymaga serwisu, a także zapewnić im maksymalny komfort działania w trakcie prowadzenia prac serwisowych dzięki dostarczeniu sprzętu zastępczego Apple’a, umożliwiającego kontynuowania wcześniej wykonywanych czynności.
Naprawa realizowana w autoryzowanych serwisach
Dzięki stałej współpracy z autoryzowanymi serwisami Apple’a, klient może mieć pewność, że wszystkie naprawy zostaną przeprowadzone w sposób profesjonalny, a także należycie udokumentowany odpowiednim protokołem.
Każdy znajdzie coś cla siebie
Pakiety Service Pack zostały dobrane w taki sposób, aby każdy klient mógł wybrać coś dla siebie – od krótszego okresu i uzupełnienia gwarancji podstawowej, aż po 3 letnie plany usługi serwisowej, dla wymagających, nieakceptujących kompromisów użytkowników, potrzebujących komfortu ciągłości pracy w przypadku awarii i pełnej obsługi zgłoszenia serwisowego. Każdy Pakiet może być przeniesiony na nowego nabywcę, a naprawy będą realizowane na podstawie wydanego wcześniej certyfikatu – dzięki takiemu rozwiązaniu Klient posiada istotny argument w momencie sprzedaży sprzętu.

Elastyczność oferty
Ceny pakietów są adekwatne do okresu świadczenia usługi oraz rodzaju urządzenia, którego dotyczą – im krótszy okres, tym niższa cena. Service Pack stanowi również znakomitą alternatywę cenową dla produktu Apple Care, czyniąc go jednym z najchętniej wybieranych produktów komplementarnych przez klientów Lantre.

- Przeznaczenie: Macbook Air / Macbook Pro 13
- Okres ochrony urządzenia: do 2 lat od daty zakupu
- Dodatkowe informacje: Możliwość aktywacji pakietu w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu produktu w naszym sklepie