Redakcja
Z pasją nieustannie poszerzamy wiedzę na temat produktów i elektroniki użytkowej. Chętnie dzielimy się wiedzą ekspercką i pomagamy wybierać sprzęt uwzględniający indywidualne potrzeby i oczekiwania. Jeśli szukasz inspirujących porad i wskazówek dotyczących sprzętu Apple, to dobrze trafiłeś!


Dołącz do naszej społeczności pasjonatów Apple!
Dzielimy się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale także pomagamy w wyborze sprzętu.
Karolina Łuczak
E-commerce Marketing Manager


Na produktach Apple pracuje od 2010 roku i nie zamieni ich na żadne inne. Miłośniczka wszystkiego, co związane z digital marketingiem, filmów i dog agility. Opiekuje się cyklem Lantre Pro, bo uważa, że twórcy w Polsce to niezwykle inspirujący ludzie, których warto doceniać.
Zawsze chętnie słucha i rozmawia z ludźmi, co znajduje odzwierciedlenie w jej talentach (wg Gallupa: indywidualizacja, integrator, rozwijanie innych, bliskość, osiąganie).
Adam Semik
Menadżer Sprzedaży i Obsługi Klienta


Certyfikowany Apple Expert, prawdziwy freak i maniak Apple. Od czasu zakupu pierwszego iPhone’a lojalny marce. Do przejścia na ekosystem Apple przekona największych oponentów i maruderów. Doradzi najlepiej jak umie, bo każdego klienta traktuje jako “tego jedynego”.
Prywatnie gamer od najmłodszych lat i pasjonat kosmosu. Zapytany co by wziął na bezpowrotną podróż do gwiazd odpowiedział: najnowszego Apple Watch Ultra i swojego psa, suczkę corgi - Lulu.
Damian Karolak
Specjalista ds. Sprzedaży


Fanatyk sprzętu komputerowego, pierwszy komputer złożył w wieku 10 lat. Zapalony gracz i fan esportu, przygodę z laptopami i innymi sprzętami Apple zaczął w 2014 r. Produkty Apple doskonale zna od strony technicznej. Przez dłuży etap życia zajmował się również serwisowaniem zarówno telefonów (głównie iPhone'ów) jak i komputerów.
Z posiadanego doświadczenia oraz wiedzy o sprzęcie komputerowym, jest w stanie szybko dobrać sprzęt pod wymagania klienta. Interesują go nowinki technologiczne, czyta każdy nowy artykuł oraz ogląda wszystkie prezentacje nowych procesorów czy też kart graficznych. W wolnym czasie lubi oglądać testy czy też benchmarki nowych sprzętów.
Adrian Lewicki
Specjalista ds. Obsługi klienta Lantre Store


Po zakupie pierwszego iPoda (lata temu) pozostał z marką Apple po dziś dzień. Codzienne zagwozdki z wiedzy produktowej, jak i z samego ekosystemu nie są dla niego wyzwaniem. Wszelkie nowinki ze świata Apple są wchłaniane przez niego na bieżąco - w szczególności rozwiązania HomeKit.
Do każdego klienta podczas rozmów podchodzi bardzo indywidualnie, bo każdy ma inne potrzeby i szuka czegoś innego pod znakiem nadgryzionego jabłka. Prywatnie gamer, entuzjasta nowej technologii i motocyklista. Gdyby nie było zimy, przykleiłby się do siodła i nie schodził z niego - oczywiście z iPhone’m w kieszeni, by sprawdzać co nowego w Apple i świecie technologii.
Michał Bataszew
Specjalista ds. Obsługi klienta w salonie w Fabryce Norblina


Technologia Apple zafascynowała go od momentu premiery pierwszego iPhone, jakim był model 2G. Już wtedy wiedział, że to będzie pasja, którą będzie rozwijał, a w przyszłości wykorzystywał zdobytą wiedzę i „zarażał” ludzi do tego, aby przekonali się, że jest to coś zupełnie nowego - coś, co może być lepsze, prostsze w codziennej obsłudze i zdecydowanie bardziej długowietrzne niż produkty innych firm.
Już od ponad 6 lat specjalistą ds. Obsługi klienta w zakresie produktów Apple. Przez ten czas uczestniczył w wielu szkoleniach, które pomagały mu jeszcze bardziej pogłębiać zdobytą wiedzę i rozwijać swoje doświadczenie.
W międzyczasie uzbierał sporą kolekcję sprzętów, również tych trudno dostępnych na rynku polskim takich jak np. HomePod. Przez te wszystkie lata „zarazoł” wiele osób pasją do produktów spod logo nagryzionego jabłka, nawet tych najbardziej zagorzałych i twierdzących, że to nie jest system dla nich. Prywatnie miłośnik zwierząt oraz podróży i fotografii.
Andrzej Lew-Kiedrowski
Specjalista ds. Sprzedaży


Absolwent Społecznej Akademii Nauk. Obecnie specjalista od Marketingu i PRu. W biurze i na spotkaniach towarzyskich jest zawsze przed czasem. Lubi jak się dużo dzieje, ale nie toleruje przeszkadzania podczas pracy. Pomocny, lecz musi mieć konkretne informacje.
Andrzej to pasjonat nowych technologi. Uwielbia to, co ułatwia mu życie i pracę. Sprawdzone rozwiązania chętnie proponuje klientom - wiedząc, że może coś polecić, kiedy sam z tego korzystał. Zawsze porównuje oferty i produkty, aby klient wiedział, na co się decyduje. Nie rzuca słów na wiatr, a rzeczy niemożliwe stara się załatwić od ręki.
Prywatnie tata, który w wolnym czasie zarażony „gravelozą”. W podwarszawskich lasach łamie kolejne bariery na kolarskich szlakach z synem w foteliku. Nie przepada za kawą, wczesne wstawanie gwarantuje mu Kuba, który codziennie od 6 rano komunikuje, że odpoczynek się skończył.
Adam Kozak
Zastępca Managera Biura Obsługi Klienta


Fan motoryzacji (wyścigi, drift, stance tuning), amatorski drifter i gracz, który lubi spędzić wieczór przy tytułach gdzie liczy się rywalizacja typu CS:GO, Fortnite, Forza Motorsport. Przygodę ze sprzedażą elektroniki zaczął w 2012 r. W swojej karierze zawodowej związane z kilkoma firmami z branży. Od 2018 r. zajmuje się doradztwem oraz sprzedażą Apple.
Sebastian Makowski
Specjalista ds. E-commerce


Certyfikowany Apple Expert, prawdziwy freak i maniak Apple. Od czasu zakupu pierwszego iPhone’a lojalny marce. Do przejścia na ekosystem Apple przekona największych oponentów i maruderów. Doradzi najlepiej jak umie, bo każdego klienta traktuje jako “tego jedynego”.
Michał Kamiński
Entuzjasta marki Apple


Od momentu zakupu swojego pierwszego urządzenia Apple (był to iPod Nano 1 generacji), stał się całkowicie oddany produktom tej firmy. Nigdy nie rozczarowała go jakość wykonania sprzętu, jak i zastosowanego oprogramowania. Jego zainteresowania związane są z nowymi technologiami oraz bezpieczeństwem w internecie. Stara się na bieżąco śledzić wszelkie nowinki związane z marką Apple. Często przegląda fora, blogi, kanały w serwisie YouTube, aby wzbogacać swoją wiedzę o produktach z logiem nadgryzionego jabłka.
Poza tym, uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, podczas którego oddaję się innym pasjom: fotografii, jeździe na rowerze i słuchaniu muzyki. Taki tryb życia pozwala mu zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym.


Ugryźmy to razem!
Potrzebujesz pomocy z wyborem sprzętu do swojej firmy, chcesz zapytać o ofertę, finansowanie, usługi dodatkowe lub poradzić się w kwestiach technicznych? Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji. Odwiedź nasz salon w warszawskiej Fabryce Norblina lub umów się na dedykowane spotkanie z doradcą, korzystając z poniższego kalendarza.




Ugryźmy to razem!


Nasi eksperci z Biura Obsługi Klienta


Nasi eksperci z Salonu Lantre w Fabryce Norblina
Korzystając z kalendarza spotkań akceptujesz warunki polityki prywatności spotkań Lantre.


Umów się z nami, to proste!
Skorzystaj z kalendarza aby omówić się na indywidualne spotkanie.


Krok 1.
Wybierz miejsce spotkania i doradcę
Możesz wybrać rozmowę z eskpertem z Biura Obsługi Klienta lub z ekspertem z Salonu w Fabryce Norblina.


Krok 2.
Wybierz formę spotkania
Możesz wybrać rozmowę przez telefon, spotkanie online, lub spotkanie w salonie.


Chcesz porozmawiać z naszymi ekspertami z Biura Obsługi Klienta?
Skontaktuj się drogą mailową: sklep@lantre.pl lub telefonicznie: +48 22 100 25 55