Poznaj wszechstronność iPada.

iPad to doskonałe uzupełnienie ekosystemu Apple, które ułatwi Ci pracę. To Twój cyfrowy notatnik, kompaktowe biuro, mobilna pracownia artystyczna czy przenośne narzędzie do edycji zdjęć. Zobacz, jak wykorzystać ten sprzęt w swojej branży i wybrać idealny model dla siebie.

Short Menu

iPad w branży foto i wideo.

Profesjonaliści do montażu i obróbki zdjęć wybierają zazwyczaj MacBooka Pro, ale to sprzęt, który nie gwarantuje tak dużej mobilności i poręczności, jak iPad. Zobacz, jak doskonale uzupełni on Twój ekosystem urządzeń Apple i ułatwi pracę - zarówno na planie, jak i w postprodukcji.

Wykorzystaj iPada do:

Sterowania aplikacjami, np. do urządzeń audio w filmowaniu.

Wyświetlania tekstu – pod prompter.

Dodatkowy ekran roboczy – pomocny przy montażu lub sprawdzaniu uwag od klienta.

Ekran podglądowy na planie zdjęciowym/filmowym.

Mobilne studio do obróbki zdjęć (Lightroom czy Photoshop mają swoje aplikacje na iPad).

Mobilne studio montażowe (zwłaszcza jeśli pracujesz w Final Cut Pro czy DaVinci Resolve).

Mobilne studio dźwiękowe (obróbka dźwięku, komponowanie i nagrywanie, np. podcastów).

Modele polecane przez naszych ekspertów:

iPad do projektowania.

iPad (zwłaszcza model Pro) może zastąpić profesjonalny tablet graficzny, a to za sprawą dedykowanego oprogramowanie pod iPadOS, czyli aplikacji ProCreate, która została tak zaprojektowana, by maksymalnie wykorzystać potencjał tabletu Apple. W połączeniu z Apple Pencil, rysowanie jest przyjemnością. Ale iPad to nie tylko idealne narzędzie dla ilustratorów. Z powodzeniem wykorzystasz go także do projektowania czy po prostu zarządzania swoim biznesem.

Wykorzystaj iPada jako:

Mobilne studio projektowe, na którym sprawnie stworzysz grafiki, np. w Photoshopie czy Affinity Designer lub ilustracje w aplikacji ProCreate.

Tablet graficzny, który połączysz ze swoim komputerem (przy wykorzystaniu aplikacji Astropad, „sklonujesz” program graficzny z komputera na iPada).

Mobile biuro, bo na iPadzie ogarniesz notatki, maila, odbierzesz i odpiszesz na wiadomość czy połączysz się z klientem (także na wideo-rozmowie). Skorzystasz też z aplikacji Google czy Microsoft.

Świetna jakość aparatów pozwoli Ci stworzyć wyjątkowe portfolio produktowe.

Modele polecane przez naszych ekspertów:

iPad do profesjonalistów wolnych zawodów i marketingowców.

Wielką zaletą iPada jest jego mobilność - niewielkie rozmiary i waga idą tu w parze z bardzo dużą wydajnością, co pozwala na sprawną pracę i przełączanie się między różnymi aplikacjami. To prawdziwy wielozadaniowiec, dlatego pracując na nim możesz poprawić swoją efektywność. Przy użyciu panelu Slide Over lub widoku Spilt View, możesz pracować na wielu aplikacjach jednocześnie, a nawet przeciągać i upuszczać treści między nimi. A to tylko ułamek jego możliwości.

Wykorzystaj iPada do:

Tworzenia nawet zaawansowanych projektów lub nanoszenia w nich zmian, gdy jesteś w terenie, np. w klienta. Dotyczy to zarówno aplikacji graficznych, jak i programów dla architektów, np. AutoCad.

Tworzenia dokumentacji foto i wideo najlepszej jakości.

Zarządzania swoim biurem, od skanowania dokumentów, przez pracę w aplikacjach Microsoft czy Google, aż po wideo-rozmowy.

Robienia notatek ze spotkań i organizowania zespołowych burz mózgów.

Wygodne przeglądania Internetu – nawet w biegu.

Prezentowania klientom swoich usług na spotkaniach lub prowadzenia prezentacji (nawet łącząc się z większym ekranem/telewizorem za pomocą funkcji AirPlay).

Tworzenia dokumentów i wprowadzania do nich poprawek – gdziekolwiek jesteś - nawet w biurze, czekając już na klienta czy współpracowników.

Modele polecane przez naszych ekspertów:

iPad do pracy biurowej / uniwersalnych zastosowań w biznesie.

Jeśli dodamy do iPada akcesoria, takie jak klawiatura czy Apple Pencil, to tak naprawdę urządzenie stanie się Twoim mobilnym biurem i jeszcze wygodniejszą, lżejszą i bardziej poręczną alternatywą dla laptopa. Na tablecie zainstalujesz programy i aplikacje pakietu Microsoft czy Google, komunikatory jak Slack czy narzędzia do zarządzania projektami, jak np. Jira. Zobacz, jak jeszcze iPad może ułatwić Ci pracę czy prowadzenie firmy.

Wykorzystaj iPada do:

Tworzenia automatyzacji/skrótów, które ułatwią Ci pracę, np. umawianie klientek na wizytę w salonie kosmetycznym czy warsztacie (dowiedz się więcej o skrótach).

Prezentowania klientom swoich usług na spotkaniach lub prowadzenia prezentacji (nawet łącząc się z większym ekranem/telewizorem za pomocą funkcji AirPlay).

Tworzenia dokumentów i wprowadzania do nich poprawek – gdziekolwiek jesteś - nawet w biurze, czekając już na klienta czy współpracowników.

Stworzenia mobilnego biura, gdy jesteś w terenie lub pracujesz zdalnie – na iPadzie ogarniesz dokumenty, kanały social mediowe i reklamy swojej firmy, skrzynkę mailową, spotkania z klientami czy przygotujesz prezentację.

Modele polecane przez naszych ekspertów:

Nie wiesz, jakiego iPada wybrać? Zapoznaj się z naszymi wpisami: